11

petak

srpanj

2014

HELLO THERE, CUTIES! + 2 EASY OUTFIT & MAKE - UP IDEAS + KRATKA ANKETA



Zdravo svima !
Ovo je jedan fashion & beauty blog, da skratim.
Što će se događat na ovom blogu je slijedeće : Ja ću vama pisati modne savjete, savjete u vezi škole, savjete u vezi ljubavi, pisat ću o njezi kože, njezi tijela, općenito o svemu a ponekad i o mom životu. Ovo će biti vaše utočište da pobjegnete od svega i ne brinete o ničemu do kraja dok ste na ovoj stranici. Blog je još u rasulu. Vidite, imamo miša Mašnicu, leteće krafne i kišu haha. To sve nekako opisuje mene. Ja sam uvijek u dubini tužna, stalo mi je do vanjskog izgleda i oboožavam jesti. Uglavnom ja se zovem Ema i to je jedino bitno za početak. Kasnije ćemo se još bolje upoznati.. Ostavite mi obvezno dolje u komentarima mišljenje o svemu ovom i ideja za novi post. Hvala puno unaprijed.




Današnji post bit će kao što vidite moja poruka dobrodošlice i jednostavne kombinacije i make - up uz njih :-)
Pa.. da krenemo s tim djelom :-)

1) EASY BUT BREEZY



Ljeto je, istina, ali zar to znači da ne možemo kombinirati ljetnu odjeću s zimskom obućom? Ne!
Svakako se možete opustiti, curke moje. Evo jedan brzi outfit u zadnji trenutak. Za gore možete odjenuti neku bijelu majicu, samo skoknete do dućana i nabavite si ju. Obična bijela majica s printom, može bit markirana ili ne, sasvim svejedno. Dolje samo običan crni šorc, ako vam je dosadno i omalile su vam crne duge hlače, lako možete napravit šorc od njih o čemu ću pričat u jednim od sljedećih postova. Nakon tog jednostavnog vrha, dolje samo Marte ili bilo koje druge čizmice. Izgledat ćete retro ali opet jedinstveni.



Uz ovaj outfit, najbolje ide neki jednostavni a tamni make - up. Odabrala sam ovaj jednostavni u četiri koraka. Sve što je potrebno je malo dobre volje ili kist/tuš, ovisi kako tko voli. U par laganih poteza izgledate svježe i spremno, uživajte.

2) SWAGGY


Još jedan jednostavni outfit. Što se tiče topa, samo obična crna uska majica. Ne mora čak biti niti pretjerano nova, nađite neku crnu majicu u kojoj ćete izgledat 'suncu privlačno'. Ono što dolje možete obuć je lagani šorc, najbolje bi bilo neki s jeans uzorkom. Dolje sve to 'začinite' s privlačnim crnim starkama/vansicama ili općenito s patikama koje slično izgledaju. Ovaj outfit bi izgledao pre običan da nemate tajno oružje. Oko struka si zavežite neku kariranu košulju ili trenerku, najbolje s upečatljivim bojama. Izgledat ćete totalno swaggy i spremno za dobar izlazak.



Evo također još jedan make - up koji imam za vas, samo se ovaj fokusira na obrve. Kad veća imate tako takav 'opasan i taman' izgled, morate si potamnit i obrve. Potrebno: olovka boje kože, kist i četkica za obrve. Prvo što morate jer posvijetlit dio ispod obrve da ispadne u skladu s kožom. Nakon toga četkicom i crnom bojom/tušem potamnit obrvu i nacrtat je, a na kraju četkicom proć po obrvi jer nitko baš ne voli čupave obrve, budimo iskreni.

Eto ti bi bilo to, nadam se da vam se ovaj dio svidio.

Za kraj jedna anketa. U slijedećem postu hrana koju vi odaberete bit će hrana tjedna, birate između:

1. HAMBURGER
2. PIZZA
3. ČOKOLADA

U komentar ostavite broj s pjesmom koju mislite da treba pobijedit.

I sad me ovo podsjetilo svjetskog prvenstva, sretno Argentini i Njemačkoj, neka bolji pobjedi :-)
NE ZABORAVITE OSTAVIT KOMENTAR, HVALA

datum: 11.7.2014.
post napisala: Summerholic


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.