FashionAddicted

18.09.2014., četvrtak

#BeautyWithMe<3

Yo,my bitches danasnja tema bloga su pristica,da ta mala stvorenja nam svakodnevno zagorcavaju zivot pa cu napisati najbolje savjete kako ih se rijesiti. Ako vam se svidi ovaj post komentirajte molim vas,kako bih znala vase misljenje.U komentare mi mozete napisati i prijedloge za sljedeci blog,koji cu najvjerovatnije napisati sutra ako ne budem jako zauzeta belj Da ne pisem neki ogroman uvod hajmo krenuti u bitkuu,drage moje thumbup









1.Dobro nam poznata rečenica HIGIJENA JE POLA ZRAVLJA,definitivno vrijedi i za prištiće..




Prištići su zapravo nakupine nečistoće koje izbijaju na nasoj kozi..Upravo zato je najbolje rjesenje,ali i nacin da ih sprijecimo,upravo da lice odrzavamo cistim.Sto znaci da moramo prati lice minimalno 2 puta na dan,ako ne i vise.Lice cemo najbolje ocistiti od svih necistoca gelom za umivanje protiv pristica,ili cak mitesera ako ih imate.Ali gel za umivanje vam nece dati skoro pa nikakve rezultate kad su u pitanju miteseri,jer budimo realni gel imate oko 3 minute max sto nije dovoljno da sastojci pocnu djelovati.Zato ako imate mitesere,na podrucju T zone najbolje da ih se rijesite trakicama.Ja sam ovo ljeto,vjv zbog prekomjernog znojenja dobila dosta mitesera po nosu,i uspjela sam ih rijesiti trakicama koje mozete naci u dm,muleru,bipi...A cijena im se krece oko 20 kn pa vise.. sretan Ako trakice ne upale kod vas onda sigurno hoce ova maska,cula sam da je dosta cura hvali pa pokusajte,naravno poceti ce djelovati tek nakon nekoliko tretmana :




Znam da sam rekla pricati o pristicima,ali kako su ove dvije stvari dosta povezane malo sam progovorila i o miteserima.






Što se tice pristica imaju posebni gelovi za umivanje protiv pristica sretan u zadnje vrijeme meni se jako svida essence pure skin gel za umivanje i mogu reci da mi je dosta pomogao.Za one koji imaju bas jako masno lice super je eveline pure control SOS gel jer stvarno kada se umijete lice bude jako suho i svida mi se,ali ja imam mjesovitu kozu pa i nije najbolji za mene.Oba dva gela ima u dm thumbup U zadnje vrijeme jako mi se svida i marka alverde,koja svoja proizvode isto ima u dm,pa svakako odvojite jedno poslijepodne za trazenje pravih gelova,krema i svega sto vam treba jer lice je jako bitno sretan


Nakon sto ste se umili,naravno da cete htjeti staviti i kremu,ovdje je opet deff moj izbor essence krema pure skin jer jako brzo upija,ne masti mi lice i efekt je sjajan.Druga je becutan krema,znam da zvuci cudno jer je dosta masna ali da stvarno pomaze.I onako za kraj sam ostavila jednu ajmo reci domacu kremu koju pravi jedna zena hah,krema sadrzi maslinovo ulje,etericno ulje lavande i jos neke sastojke i bas umiruje kozu i smanjuje upale,tj pristice.Pa ako nadete neku takvu kremu na bazi lavande i maslinovog ulja u trgovini,obavijestite me... cerek Ako se vama ne svidia ni jedna od gore navedenih krema,vi izaberite onu koja vam se svida,ovo je samo prijedlog smijeh




Higijena je vise manje,gotova..Vi mozete uzeti neki tonik ako to volite i odgovara vam,vlazne maramice sa cinkom koji je super protiv pristica(marka cadevera u mulleru),gell za isusivanje pristica,afroditin preporucujem iz sveg srca jer stvarno djeluje,a ime te cijele linije proizvoda je young & pure i ostale proizvode koji vam se svidaju i znate da vama odgovaraju,ja sam rekla samo "najbitnije.I samo da dodam da dosta ljudi govori da treba dosta eksperimentirati sa drugim kremama itd,ali ako nadete pravu drzite je se,jer ako ju na mjesec zamjenite drugom i opet se vratite na nju mozda nece imati isti ucinak sretan I ne treba vam drugacija vecernja i jutarnja rutina lica za zimu i ljeto,iako mozda mislite da zimi trebamo kozu mazati masnim krmama da se ne isusi,trebamo i po ljeti zbog sunca i mora koje isusuje kozu zbog soli,a to vam cak moze pomoci i isusiti pristice thumbup






2. Prirodni i jos neki nacini kako se rijesiti pristica...



Najbitnije je da ne tiskate pristice,sto god da radite samo ih nemojte tiskati jer nikada necete moci istiskati sve ono bijelo jer ga ima i unutra,a vi na taj nacin samo izazovete upalu,jer je to bijelo zapravo prljavstina i nastane jos 3,4 pristica oko tog mjesta.Znaci definitivno NE!




Mjesto gdje se pristici nalaze cesto vam mozeukazati na nestosto ne valja s vasim organizmom,da li vam nedostaje vitamina,da li ste pod stresom itd. Pa pogledajte ovu sliku na kojoj je sve lijepo objasnjeno cerek




PRIRODNI NACINI KAKO SE RIJESITI PRISTICA :
(napomena: postoji jos puuno nacina i dobrih maski,namirnica koje pomazu,ali ja sam nabrojala neke koje su mi najbolje )

#1 prva stvar je mozda becutan puder za djecu,i znam da se ovo cini jakojako cudno ali otkrila sam negdje u 3.mjesecu da stvarno pomaze jer na pakiranju pise da izvlaci vlagu iz koze i stiti od upala,pa vec mozete i sami zakljuciti da je korisno i kod pristica.Ja sam jedan period svaku vecer nakon obavljanja higijene stvaljala malo pudera na nos i t zonu i stvarno ujutro uopce nije bila masna J ovo zapravo nisam vidjela da jos itko radi,pa ne znam da li djeluje kod drugih i koliko je zapravo dobro to stavljati na kozu ali evo meni je stvarno pomoglo..A kosta oko 20 kn sto stvarno nije velika cijena smijeh


#2 Kora banane,dosta ljudi za ovo zapravo ne zna ali da kora banane ti moze pomoci da se rijesis pristica.Takoder sam isprobala i djeluje,jee jsretan Znaci sljedeci put kad pojedete ono fino,sacuvajte koru i unutarnjim dijelom istrljajte pristice..

# Med i maslinovo ulje,znam opet se cini nevjerovatno ali i ovo djeluje.Prije spavanja namzite lice maslinovim uljem ili medom i ostavite da djeluje 3-4 minute,pa isperite toplom vodom ...Nakon nekoliko puta vidjet cete razliku sretan


#Pasta za zube je isto odlicna i stvarno pomaaze,znaci samo stavite malo paste za zube tocno na pristic i ostavite 30 min da djeluje,ako bude malo peckalo,nema veze to znaci da se pristic isusuje J Samo ima jedan problem,a to je sto ce vam najvjeroivatnije ostati male smeđe mrlje na mjestima gdje su bili pristici,nemojte se bojati proci ce za 2,3 dana i izgledati kao da niceg nije bilo,ali ta 2,3 dana namazite to mjesto korektorom ako negdje idete da se ne vidi.


#Ako pristic namazete sa malo limunova soka,to ce ga isusiti i pristic ce nestati.Sto znaci da je super imati limun u kuci,jer mozda nekad zatreba hehe. Mozete uzeti cisti stapic za uho i umociti u limunov sok i onda namazati pristic cerek

#Otopina soli i vode kojom mozete namazati lice isto ce vam pomoci u borbi s pristicima .Moja frendica je prije svaku noc mazala lice s tim i stvarno je pomoglo,a znam da smo se smijale njenoj mami kad je to predlozila jooj yes U cašu mlake vode stavite žlicu soli i pomijesate da se to otopi,zatim svaku vecer mazete lice s tom otopinom wink

#Sad cu ja biti kao stara baka kojoj je za sve rjesenje rakija,i znate sta ima pravo.Jer ako imate neki dosadan pristic kojeg se vrlo brzo morate rijesiti najbolje je da to ucinite rakijom.Znaci jednostavno samo pristic namzite s malo rakije, i tako svakih 10 minuta 1h jer rakoja jako brzo ishlapi.Vidjet cete da ce vam pomoci,samo nemojte nikako mazati rakijom lice tamo gdje nema vecih pristica da vam koza ne pocrveni jer je rakija ipak jaka..


Ovo sa slike deff morate isprobati jer stvarno super djeluje kad je u pitanju crvenilo od pristica hih stvarno je predobro :)




Ovdje vam pisu recepti za maske za određene tipove lica i ako imate oziljke od akni morate isprobati ovu drugu e








3.Evo sada kad sam vam nabrojala neka omiljene nacine kako se rijesiti pristica i rekla vam da ih ne tiskate,noo nazalost,vjv jeste jer vam se zurilo negdje i trebale ste se bilo kako rijesiti tih dosadnih pristica,ili imate oziljke od akni.Ali iako je pristic nestao ako ste ga nepravilno istiskale zna ostati oziljak,a oziljka cete se najbolje rijesiti pomocu ove maske sa slike,iako je jogurt stvarnočudotvorac kad su u pitanju oziljci,isto kao limun i med :-) e























I to je to za ovaj post,imala sam dosta problema s objavljivanjem i morala sam napraviti neke promjene pa nije sve ispalo kako sam zamislila i nisam potpuno zadovoljna,ali sam se potrudila i nadam se da vam pomoci.Ostavite mi komentar,hvala thumbup

xoxo,me wave
- 14:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi