FashionAddicted

13.09.2014., subota


Hej,ovo je moj blog wave
Ukratko,ovdje ćete moći pronaći sve o modi,šminki,ali čak i o vježbama,načinima da smršavite i tako smijeh Inače imam ask.fm koji me na jedan način i potaknuo i da napravim blog ( link mog ask profila : @StrongEnoughForThis).
Cijeli život zapravo volim modu,ali i pisanje,knjige,poeziju,iako malo vise prozu belj pa evo nadam se da ćemo se lijepo družiti sretan

Svaki tjedan ću pokušati objaviti novi post na blogu, a ako želite predložiti temu slobodno komentirajte..Znam da je ovo tek prvi post,i da nije bas sjajan i tek je upoznavanje ali ako sam vas uspjela zainteresirati za moj blog,definitivno nećete požaliti ako budete čitali ostale postove!
Ako mi želite nešto reći,slobodno komentirajte,ne jedem ljude..Tako da nemate razloga da ne komentirate belj thumbup thumbup



xoxo,me kiss
- 21:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi