Kamo ide ovaj svijet...
nedjelja, 19.10.2008.Aktualna situacija u svijetu mogla bi se nazvati, u najmanju ruku – nepodnošljivom. Svi su u krizi, dionice padaju, nigdje dobre vijesti. Čak je i Japan otišao kvragu. Pa si sve mislim, ako su i Japanci, sa svojim 'točno u sekundu' sustavom uspjeli podbaciti – što ostaje nama 'lako ćemo' Hrvatima.
S druge strane čitam kako je u svijetu povećan broj samoubojstava 'zahvaljujući' stanju na burzi. Ljudi su, poneseni trenutnom euforijom (a lijepo su im govorili da je sve poput mjehurića od sapunice) dizali kredite kako bi kupili dionice, nadajuć se kako će isti (kredit) otplatiti i još k tome fino zaraditi. Međutim, to se desilo za malu količinu njih...da, mislim da one koji su prodali kad je HT bio iznad 400. E njima je bilo super. A sada? HT se jedva drži, za Inu svi govore da ne treba prodavati (a svi prodaju) a Zabine dionice toliko su pale da me sama pomisao na to dovodi u depresiju. A ljudi se zaista ubijaju. Lako je reći 'ljubavni problemi' za par koji skače s drugog kata zgrade. Da je istraživačko novinarstvo u Hrvatskoj aktualno, sad bi se već saznalo je li dotični par posjedovao dionice pokojeg poduzeća, je li dizao kredit nedavno ili je jednostavno bio jamac nekom isto tako 'pametnom'. Tu bi sigurno došli do zanimljivih zaključaka.
Kažu da će online oglašavanje biti najveći hit ikada. Zaboravite jumbo plakate, morbidne 'sve što poželiš' reklame usred najdražeg filma – vrijeme je za online. Iako, moram priznati, nije mi jasno o čemu se konkretno radi. Naime meni već duže vrijeme na gmail, a odnedavno i na poslovni mail stižu mailovi koji se tiču: povećanja penisa (nemam), dobitka na lutriji National Bank of England (ne igram), ludoj viagri s Kajmanskih otoka (ne trebam) ili nevjerojatnih popusta u Harrodsu (ok, taj sam priznajem pogledala). O kakvom je online oglašavanju točno riječ???
Kad je krenuo s radom Googleov Chrome svi su mi rekli da ga ne downloadam. Na stranu što u administraciju ne mogu ući preko sajtova poput Opere (valjda Zvone smatra da su opskurni) a kamoli Chromea – to nisam ni pokušala. Međutim, kasnije se pojavila informacija kako je to jedan od Googleovih načina da uđe u 'dosje informacija' o korisniku. Navodno prati sve sajtove po kojima korisnik surfa i sukladno tome, na Gmail ispostavlja reklame koje bi me mogle interesirati. Pa su tako mojoj prijateljii poslali izvrtan mail obavještenja o sniženjima na Net-A-Porteru i Yooxu. Rezultat? Dvije nove Juicy Couture trenirke i predivne Rock'n Republic traperice. Sve za manje od 200 eura. Šta je tu loše? Još ne razumijem. Kažu neki – kradu se identiteti. Samo neka daju. Ovih dana ionako ne želim biti ja!
U svakom slučaju – priprema se nešto novo. No moram priznati da nema entuzijazma niti onog elana u društvu koje bi čovjek očekivao. Šesdesetosmaši s nostalgijom pričaju o nekim drugim vremenima – o vremenima kada Marx i Engles ne bijahu samo utopija. I ne, ne zagovaram povratak staroga, niti komunizam u pravom obliku – al nakon ovih svih nacionalizacija banaka i kompanija koje su 'posrenule' pod teretom kapitalizma pitam se – ima li razlike????
komentiraj (9) * ispiši * #