ovo ću reći samo vama

ponedjeljak, 10.11.2008.

Welcome ejlijens!

Dragi moji vanzemaljci,

Neću vas nazvati mali zelenim jer šta ti ja znam možda među vama ima i neki narcisoidni mužjak koji se buni na na "mali", pa ću vas rađe prozvati mali zeleni sa izuzecima.
Otišao nam Bush, Madona zauzeta svojim poslovima, a Karla Del Ponte u Argentini, pa nama u BiH ponestalo zvijezda. Kako ih na Zemljici nema odlučim se ja javiti vama, dragi naši zelenci, i pozvati vas da nam dođete u malu slatku kompliciranu Bosnicu. A kad budete dolazili moram vas upoznati sa nekim pravilima u BiH.
Molim vas, dragi naši vanzemaljci da ako ste zeleni obavezno obučete i druge nacionalne boje da nam zemlja ne bi zabasla u krizi. Da! Valja se nama Bosancima početi dogovorati kakve boje da vam bude tepih. Ne smije crveni. Bože sačuvaj! Pa znate vi, naši mali vanzemaljci , da je BiH davno rasčitila sa komunizmom i da smo sada zemlja ocvale demokratije i ljudskih prava. O tačnom mjestu vašeg, nadam se, skorog slijetanja, kasnije ću vas obavjestiti jer znate vi da smo mi zemlja u zemlji. Pa valja nam zaratovati sa Republičkim Srbima da vidimo hoće te li u Zejbanciju BiH ili u Republik of Dodik. E onda će nam uletiti neki Europski kauboj , pa će zarad opštog dobra donijeti odluku da sletiti u distrikt Brčko. Uh, kad bolje razmislim morat ćemo mi u teške pregovore, da li da se na dočeku pojavi neki vjerski predstavnik. A šta ja znam! Možda vi na "XY planetu" ne idete ni u džamiju, ni u crkvu, ni u sinagogu. Ipak kako smo mi u Bosni veliki vjernici mi ćemo u duhu našeg ljubljenog suživota dovesti jednog predstavinka vudu religije.
A znate li vi, moji vanzemaljčić, da smo mi u Bosni jako opasni. Svaki momenat neko nekog ubije. Ne bojte nam se vi , vi će te biti naši gosti. Ma nema tog Milovanovića, Hadžića i Bin LAdena, koji će vas poslati Bogu na istinu. Ako jedete svinjetinu recite nam, jer će nam se perjanice Bošnjačkog naorda, zgražati dva dana, nad vašim objedom. Ne sikirajte nam se, kod nas je zrak jako čist. Nema tvornica, auta smo prodali ili su nam ih ukrali...Ma pravi mali ekološki raj. Samo dođite.
Postoji u nas mali problemčić, kako mi volimo svoju Bosnicu, mi je odlučimo kopirati imamo 11 Bosnica.E sad, kad vi , kao pripadnici džet-seta budete kod nas, svako će vas htjeti vidjeti pa ćemo morati skratiti broj vaših gostiju.
Postrojit ćemo mi i vojsku. A vi nam naučite reći : "Selam alejkum, Hvaljen Isus i Pomoz Bog, vojnici"... Malo će vam čudno odgovoriti, ali tako je to..

Jel dolazite ili ...

10.11.2008. u 20:20 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na blogu, će te moći pronaći TV, filmske,muzičke ,sportske kritike. Stvari iz mog grada i moje zemlje. Sve u svemu... Vidjet će te. Obećavam vam, da ako jednom dođete da se nikad nećete pokajati i da će te i u buduće biti stalan posjetitelj ili posjetiteljka bloga "Ovo ću reći samo vama" , na farkoparody.blog.hr
smijeh


Created by Crazyprofile.com


Stari(ali još uvijek zanimljivi) postovi od 04.07.2008
Bilo kuda cirkus svuda
Zločin bez kazne
Kleopatra unosi nemir
Antibosanstvo i kako ga liječiti?
Godine su prošle pune muka
Živi ili izumrli-pitanje je sad!
Američki teror i na Olimpijskim igrama?
Parade pijanstva i kiča...
Izbori u blogerovoj zemlji!
Welcom elijans
Teška sudbina malog Fadila !

ZANIMLJIVE STVARČICE:




Upoznajte Sibija,mog virtualnog ljubimca:





adopt your own virtual pet!




Odkud vi ovdje...





Izjave za pamćenje:

"U Bosni ni lokum nije rahat"
"Bilo kuda korpucija svuda"
"Mito iz srca Ivančice"
"U studenskim domovima je sve Takec Makec"
"Ako ti dođem, pa se vratim"
"Nemoj da moram ustajati znaš da imam hemoroid"