ovo ću reći samo vama

srijeda, 02.07.2008.

Traži se tekstopisac!!!

Danas ću vas počastit jednom dozom humora! Naime odlučio sam da za vas izdvojim nekoliko najglupljih stihova koje sam čuo u zadnjih milion godina. Pa evo nekih uz popratni komentar:

"Troši me ove noći,troši me ja ću moći ima me dovoljno, troši me slobodno" -Ova "super" pjesma (pozivnica) djelo je Srbijanske folk ikone Jane, koja pored što klepa ovakvo kulturne stihove, ima vilu u Las Vegasu i Bentleya.Sudeći po stihovima ne treba pitati kako ih je stekla.

"Mače moje ti si jak, tvoj je snažan, tvoj je jak...(bek-vokali:tvoj je osmjeh spas u noćima),mače moje moj si par volim onu tvoju stvar (bek-vokali:što tvom licu daje slatku čar).Mače moje moj si Bog, neznam šta bi ja bez tvog (bek-vokali:bez tvog osmjeha u očima)- kada slušate ovaj svojevremni hit Lepe Brene, sve vam se čini da je na kraju ipak prolupala i da će sve imenovati. No ipak kada čujete bek-vokale, kako dopunjavaju stihove da ne ispadnu vulgarni, sve padne u vodu..

"Plači mala plači, ost`o sam na drači, ne daju mi proći nemogu ti doći"- ova tragedija djelo je srpskog heroja i doajena pročetničkih stihova Bore Drljače, koji obavezno nastupa uz popratnu ikonografiju.

"Ruke k sebi Clinntone, gospodine Žuti, ne diraju u Srpsku zemlju bolje ti je ćuti"- unatoč silnim pretragama, morao sam se zadovoljiti činjenicom da je riječ o još jednom mitu nastalom u "junačkom" narodu.

"Prijatelju Đemo idem u San Remo, čuvajte mi Fatu dok pjevam sonatu"- djelo je muzičkog/glazbenog umjetnika sa one strane Drine slikovitog imena "DJ KRMAK"..sve objašnjava ime, ali u nastavku još njegovih stihova

"Cijelo selo šmrče bijelo joooj, prodaj stoku da kupimo koku , do zla Boga uništi nas droga"- DJ KRMAK i kampanja protiv narkomanije...

"S kim si sinoć bio da li ona zna nezna ona , znam samo ja , devojka za jedno veče, misliš briga me, ali kod tebe su još uvijek moje gaćice"- Goga Sekulić opjevala je probleme većine lakodavalica, šta ako kod sponzora ostanu gaćice..

"Brushalter ne ide mi uz karakter, pokriva mi grudi lepe čvrste, neznam šte će mi.
.."-baš lijepo..mlada a karakter joj ne podnosi da nosi brushalter..

"Da ću ti gram po gram samo mi reci AM tvoja sam od čokolade devojka"-stihovi su koji ulaze u repertoar novokompanovane folk muzike, a izvođačica Ana Nikolić pjeva i super hit Balkana:"Romale,romali ja skidam kaiš na sandali"

"Neko vozi motor, neko vozi traktor, ja i moja mala motokultivator"-ovaj pjesmuljak izišao je iz radionice niskograđanskih zabavljača Miška i Drmalice.

"Polako skini se, pa brini se za posao i za sve drugo, prvo skini se, ja volim to da radim dugo"-opet novitet iz kape Goge Sekulić, iz kojeg vididmo da ona "to" voli da radi dugo. Hvala na informaciji!

"Stigla ti je poruka, anonimna, da sa njenih usana piješ vino, ne bi da vam smetam ali u želji gorim, da vam novu flašu otvorim"-upišete li ovo u Google, prvo će vam očitati ime pjevačice ĆAne, čije je djelo, ovo remek-djelo kiča i jada,

"Opasno me gledaš, a to mi prija, gledaš me a nedaš to je provokacija"-Boban Rajović koji inače radi solidne pjesme na rubu popa, ovom je začinio...

Toliko za sada. Nove stihove moći ću vam ponudit, jedino nakon Dore, jer tamo i onako dolaze samo najgori...Pozdrav!!

Image Hosted by ImageShack.us

02.07.2008. u 21:15 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na blogu, će te moći pronaći TV, filmske,muzičke ,sportske kritike. Stvari iz mog grada i moje zemlje. Sve u svemu... Vidjet će te. Obećavam vam, da ako jednom dođete da se nikad nećete pokajati i da će te i u buduće biti stalan posjetitelj ili posjetiteljka bloga "Ovo ću reći samo vama" , na farkoparody.blog.hr
smijeh


Created by Crazyprofile.com


Stari(ali još uvijek zanimljivi) postovi od 04.07.2008
Bilo kuda cirkus svuda
Zločin bez kazne
Kleopatra unosi nemir
Antibosanstvo i kako ga liječiti?
Godine su prošle pune muka
Živi ili izumrli-pitanje je sad!
Američki teror i na Olimpijskim igrama?
Parade pijanstva i kiča...
Izbori u blogerovoj zemlji!
Welcom elijans
Teška sudbina malog Fadila !

ZANIMLJIVE STVARČICE:




Upoznajte Sibija,mog virtualnog ljubimca:





adopt your own virtual pet!




Odkud vi ovdje...





Izjave za pamćenje:

"U Bosni ni lokum nije rahat"
"Bilo kuda korpucija svuda"
"Mito iz srca Ivančice"
"U studenskim domovima je sve Takec Makec"
"Ako ti dođem, pa se vratim"
"Nemoj da moram ustajati znaš da imam hemoroid"