ovo ću reći samo vama

nedjelja, 13.01.2008.

Problemi na vidiku

Hah Evo me opet , sam tu i opet ću ti pisati. Ovaj put pišem ti o teškoj situaciji u koju smo ja i ti , moj blog, upali. Ovako naime My sister je pronašla stari neki post o spaunjari u kojoj ona začudo igra glavnu ulogu..nono. Iako je sve pisano u šiframa ona je raskužila. I tačno vidim šta će se iduće desiti . Evo malog prikaza dijaloga kojeg će voditi ona i mama.
Sister: Mama,Farko ide na neke stranice i tamo se dopisuje i pie o meni i mom životu.
Mama: Hmmmm...Ja ne znam on tamo previše po tom internetu, a ja od toga ne znam ništa. A može nam svima naći problema, da nam ko baci bombu.
Sister: Ja bi njemu zabranila internet... headbangheadbangheadbangheadbang
I tako dragi moji blogeri, večeras će mi biti teška noć, jer će mami pasti na um, da sam se priključio terosrističkoj sekti, sestri da pišem o njenom burnom životu, babi da sam budala koja neće da bude njegov pomoćni fizikalac, druga sestra da sam budala koja puno zna , pa je treba ušutkati ....nono Eto tako, ljudi zaželite mi sreću... cry
Ej evo vam slika jednog dijela mog grada Cazina prije 1 mjesec dana 13.01.2008. u 21:38 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na blogu, će te moći pronaći TV, filmske,muzičke ,sportske kritike. Stvari iz mog grada i moje zemlje. Sve u svemu... Vidjet će te. Obećavam vam, da ako jednom dođete da se nikad nećete pokajati i da će te i u buduće biti stalan posjetitelj ili posjetiteljka bloga "Ovo ću reći samo vama" , na farkoparody.blog.hr
smijeh


Created by Crazyprofile.com


Stari(ali još uvijek zanimljivi) postovi od 04.07.2008
Bilo kuda cirkus svuda
Zločin bez kazne
Kleopatra unosi nemir
Antibosanstvo i kako ga liječiti?
Godine su prošle pune muka
Živi ili izumrli-pitanje je sad!
Američki teror i na Olimpijskim igrama?
Parade pijanstva i kiča...
Izbori u blogerovoj zemlji!
Welcom elijans
Teška sudbina malog Fadila !

Evo koliko vas je bilo tu...

Hit Counter
Hit Counter







Ovo je moj mail, pa za sva pitanja obratite mi se....!!!





Ovo su neki blogovi koje ja često posjećujem:

niccol`s blog
SpOrT i SvE OsTaLo
Štambukica
Azkaban
Predsjednikov blog
perfect girl in your eyes
Prijateljica Životinja
[ tonka ] Kritike pragmatičnog uma
Plavushica

ZANIMLJIVE STVARČICE:




Upoznajte Sibija,mog virtualnog ljubimca:





adopt your own virtual pet!




Odkud vi ovdje...





Izjave za pamćenje:

"U Bosni ni lokum nije rahat"
"Bilo kuda korpucija svuda"
"Mito iz srca Ivančice"
"U studenskim domovima je sve Takec Makec"
"Ako ti dođem, pa se vratim"
"Nemoj da moram ustajati znaš da imam hemoroid"