...Teenage Viewpoint...

subota, 27.05.2006.

...ŽENSKI UZORI...

U današnje vrijeme, mnogo ljudi traži sebe, pokušava pronaći sebe, u raznim prilikama, raznim događanjima, pokušava pronaći sebe uspoređujući se s drugima. Ali zapravo uopće ne gledaju svoj život već nečiji drugi, i pomoću drugog života se nadaju da će pronaći sebe, ali nažalost to nikad ne uspije. Ponekad nam uzori pomažu da dostignemo razinu koju bi smo rado htjeli, ali u dosta slučajeva imamo nažalost krive uzore, a pogotovo žene, mlade djevojke, cure, curice…
U današnje doba mediji su zauzeli jaku veliku popularnost u svijetu, svima su dostupni samo ako ima neka dobra i zanimljiva priča. Mediji najveću pozornost okreću prema "poznatima", "slavnima" onima koji se nazivaju "BOGATIMA".
Popularnost takvim ljudima je visoka, ali nažalost ne cijene sebe, već se ponekad samo omalovažavaju. Ljudi koji nemaju slavu, njih shvaćaju kao uzore. Pogotovo mlade djevojke, koje su se u današnje vrijeme samo okrenule svome fizičkom izgledu, a ne mare više o svojoj osobini. Njih mi je najviše žao, jer pokazuju da nemaju izgrađen autoritet, već pomoći mladih i slavnih(glupih) dama, navesti ću jedan primjer Paris Hilton; pokušavaju odrasti.
Za mene je to besmisleno. Ne viđam, više djevojke koje se okreću prema budućnosti koja će izgrađivati pametna mladež djevojaka, već samo glupe cure koje idu svake dvije minute u WC da si poprave make-up.
Nemam ništa protiv, šminke protiv lijepo uređenih cura, ali neke cure, i to većina njih pretjerava. U školu dolaze s majicom do pupka, jednostavno nisu više kultivirane. Ponašaju se bezobrazno, imaju odvratan rječnik, i sada bih mogla navesti sve grozne epitete za današnje cure kojima i ja pripadam, samo što se ja drugačije ponašam. Da neke cure misle da su nešto, a zapravo nisu ni mala mrva koja leži na podu, a to sve radi krivih ženskih uzora.
Čini mi se da sve cure žele biti slavne, nešto uspjeti ali na krivi način. Čini mi se kao da su nestali oni normalni snovi, što su mlade djevojke sanjale kad su bile male, što se dogodilo sa snovima o tome da se postigne popularnost ali tako da se pomaže ljudima….Očito su ih mediji i "pametne" slavne curice izbrisale. Sada cura mora biti anoreksična da bi izgledala LIJEPO!!!Pa to nije normalno.
Moje mišljenje je o tome, uzore možeš imati, mogu biti i slavni, ali moramo paziti koga biramo za uzora. Možda mislimo da je naš uzor najveći, najpametniji, najljepši, najbolji a zapravo je nitko i ništa, kao prašina koja smeta i koja je zapravo odvratna …

27.05.2006. u 15:22 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...Opis bloga...

...Blog koji pokazuje tinejdžersko mišljnje i gledište o raznim temama, namjenjen je čitanju i slobodnom komentiranju na tekstove koji su napisani; uživajte, komentirajte, kritizirajte, davajte savjete i zabavljajte se... p*o*z*d*r*a*v =)




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws










...LiNkOvI... =)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Č*O*K*Y=)
*V3333333KY*=)
JEDNOSTVANO JA!!!!=)
...CURLY...=)
IvAnČiCa=)
=)

Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get more icons like this!

*.............PjEsMe..............*

*PLACEBO*=*SONG TO SAY GOODBYE*

...You are one of God's mistakes
You crying, tragic waste of skin
I'm well aware of how it aches
And you still won't let me in
Now I'm breaking down your door
To try and save your swollen face
Though I don't like you anymore
You lying, trying waste of space

My, oh my
A song to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say -
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

My, oh my

You were mother nature's son
Someone to whom I could relate
Your needle and your damage done
Remains a sordid twist of fate
Now I'm trying to wake you up
To pull you from the liquid sky
'Cause if I don't we'll both end up
With just your song to say goodbye

My, oh my
A song to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say -
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

It's a song to say goodbye...

Image Hosted by ImageShack.us



*NICKELBACK*=*FAR AWAY*

...This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

One my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving
Hold on to me and, never let me go...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*EVANESCENCE*=*BRING ME TO LIFE*

...how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where i`ve become so numb without a soul
my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home
wake me up inside
wake me uo inside
call my name and save me from the dark
bid my blood to run before i come undone
save me from the nothing i`ve become
now that i know what i`m without
you can`t just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life......
frozen inside without your touch without your love
darling only you are the life among the dead..
all this time i can`t believe i couldn`t see
kept in the dark but you were there in front of me
i`ve sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without soul
don`t let me die here there must be something more
bring me to life...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us