...Teenage Viewpoint...

utorak, 23.05.2006.

...PRIJATELJSTVO...

Prijateljstvo definiramo kao slaganje s osobama i zajedničko druženje, gdje vlada sklad i mir, gdje nema nikakvih razmjera…Ali ponekad ni sami ne znamo da li možemo nešto nazvati prijateljstvo ili pak samo slaganje, odnosno da smo samo na "bok, bok".
Istina je da se neki ljudi ne slažu iako kažu da su prijatelji, ali ne kužim zašto lagati, ako se ti stvarno ne slažeš s osobom, možda da bi stekao više prijatelja ili da bi se samo malo pohvalio…Stvarno razlog ne znam, niti ga ne želim znati.
Prijateljstvo se definira na istini, povjerenju, zajedničkom i kolektivnom druženju, no ponekad laži unište prijateljstvo, ponekad ljudi krivo shvaćaju prijateljstvo i iskorištavaju ga; teško je razlikovati pravo prijateljstvo od nekoga, ajmo reći " prividnog" prijateljstva.
Da teško je, jer misliš da je tebi netko stvarno prijatelj, a zapravo nije; postoji jako puno takvih situacija, zato treba jako dobro paziti s kim se upućujemo u prijateljstvo.
Ne znam ,zašto neki ljudi lažu samo zato da bi održali prijateljstvo kako treba, stvarno ne shvaćam, ali mislim da nisam jedina koja tako misli, mnogi ljudi se međusobno druže skupa, a možda zapravo jedno drugo iskorištava, ne znam koja je svrha toga druženja, iskorištavanje, možda dobivanje materijalnih dobara…Ne znam odgovor.
Osobno mislim da se prijateljstvo ne temelji na " ja ti dam, ti meni vrati"(metafora), nego na zajedničkom mišljenju, ne da gledamo samo što tko ima, nego da vidimo ljudske osobine čovjeka, a to dosta ljudi više ni ne zanima, iako se na tome temelji PRAVO PRIJATELJSTVO. Ljudi su samo opčarani dobrima koja bi mogli iskoristiti i pokazati u SVOME životu, a zapravo su tako slijepi da više ni ne znaju raspoznati što je prijateljstvo.
Meni osobno to jako smeta. I mislim da to uopće nije fer prema iskrenim i dobrim ljudima, ali gdje ima nepravde ima i pravde, tako da gdje god bili nepošteni ljudi koji ne cijene prijatelje kako treba, u životu će im se vratiti na još gori oblik nego što su oni činili svojim "PRIJATELJIMA"… J

23.05.2006. u 21:25 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...Opis bloga...

...Blog koji pokazuje tinejdžersko mišljnje i gledište o raznim temama, namjenjen je čitanju i slobodnom komentiranju na tekstove koji su napisani; uživajte, komentirajte, kritizirajte, davajte savjete i zabavljajte se... p*o*z*d*r*a*v =)




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws










...LiNkOvI... =)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Č*O*K*Y=)
*V3333333KY*=)
JEDNOSTVANO JA!!!!=)
...CURLY...=)
IvAnČiCa=)
=)

Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get more icons like this!

*.............PjEsMe..............*

*PLACEBO*=*SONG TO SAY GOODBYE*

...You are one of God's mistakes
You crying, tragic waste of skin
I'm well aware of how it aches
And you still won't let me in
Now I'm breaking down your door
To try and save your swollen face
Though I don't like you anymore
You lying, trying waste of space

My, oh my
A song to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say -
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

My, oh my

You were mother nature's son
Someone to whom I could relate
Your needle and your damage done
Remains a sordid twist of fate
Now I'm trying to wake you up
To pull you from the liquid sky
'Cause if I don't we'll both end up
With just your song to say goodbye

My, oh my
A song to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say -
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cry

It's a song to say goodbye...

Image Hosted by ImageShack.us



*NICKELBACK*=*FAR AWAY*

...This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

One my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving
Hold on to me and, never let me go...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*EVANESCENCE*=*BRING ME TO LIFE*

...how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where i`ve become so numb without a soul
my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home
wake me up inside
wake me uo inside
call my name and save me from the dark
bid my blood to run before i come undone
save me from the nothing i`ve become
now that i know what i`m without
you can`t just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life......
frozen inside without your touch without your love
darling only you are the life among the dead..
all this time i can`t believe i couldn`t see
kept in the dark but you were there in front of me
i`ve sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without soul
don`t let me die here there must be something more
bring me to life...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us