Fantasy Dnevnik

petak, 16.11.2007.

Zanimljivo...

Vratio sam se nakon desetak dana, sav izmoren... no ipak me oraspoložio pogled na nju, iako je djelovala kiselo. Mislim, mlijeko bi se ukiselilo da ju je pogledalo. Izraz lica joj se drastično promijenio kad me ugledala, poput proljeća, svježiš listića što izrastu akd se snijeg povuće, no svejedno me napala.
Zanimljivo je koliko štete može nanijet tim svojim rukicama, kao mala osa.
Zanimljivo je i to što sam osjetio udarčiće kroz oklop, a nisam ju mogao smirit zagrljajem kad sam nabavio novi oklop sa šiljcima. Naime svukao sam ga vampiru za kojim sam tragao posljednjih desetak dana. Usred tog zadatka me uhvatila nekakva neprirodna i močna bolest, jer bi me u protivnom jednostavno zaobišla. Ah da, slavljen bio Bahamut koji mi je podario toliko darova. Uh moja glava.
Nakon što se ispucala shvatila je da šmrcam. U pogledu sam joj vidio da misli da me povrijedila, nisam mogao odoljet a da se glasno ne nasmijem i kažem joj da ne plačem zbog udara male ose. Našto je skočila na mene i počela me grist za nos. Da ju ne poznam bolje pomislio bi da ju je opsjelo neko zlo stvorenje, ali to je bila ona. Na meni i grizući moj nos. Smijestila se između dva šiljka na mojim prsima, naravno na meni je bilo da pazim da ne sleti na jedan od njih.
Nakon što smo se razdvojili i nakon što sam ja popravio svoj nos ona je primjetila da sam bolestan i odjednom se zabrinula i otišla nekud. Uskoro se šumu širio slatkast miiris nečeg, da bi se nekoliko trenutaka kasnije poluvilenjakinja pojavila noseći veliku keramičku šalicu sa malim oslikanim psićem na njoj.
Čaj je bio dobar , zahvalio sam joj i iuhvatio ju za pozadinu kad se okrenula. Bila je meka, čvrsta i zaobljena. Okrenula se i čudno mi se osmijehniula uz komentar od kojeg bi se trebao zacrvenjet i onda mi se bacila oko vrata, baš u trenutku kad sam namjeravao radit sklekove. Iako to će bit problem u novom oklopu jer ću se zabadat u zemlju. Ah, težak je put Bahamutova ratnika... skoro zaboravih, nakon što me zagrlila razbila mi je nos čelom... ratoborno stvorenje...

16.11.2007. u 10:20 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase