Blog jedne dvoumice

ZAR SAM POSTALA NITKO?

Kažu ljudi promjene su dobre inače upadneš u kolotečinu. Slažem se jednim djelom s njima ali pitanje je kakve su promjene dobre? U zadnje vrijeme sam i ja primjetila neke promjene u svojoj vezi. Sjedimo dragi moj i ja i on govori kako će od idućeg mjeseca uplaćivati štednju u banci. Sve je to ok i podržavam ga. A onda kroz priču kaže" to mi je 4,200.00kn godišnje". U tom trenu sam zastala. Stvar nebi bila loša da nije prije mjesec dana izjavio da se nikad neće ženiti i da neće imati djece. Prvotno su to bile šale a onda sam ga jednom upitala dali stvarno misli tako i on veli "da". I onda priča o kolegici s posla koja ima 30g., presuper je, i singl je. Na to nabaci komentar da je tako najbolje.
Dobro koji kurac onda ja trunem kraj tebe ako su ti druge presuper, ako se nećeš ženiti, ako nećeš imati djecu i ako ne planiraš budućnost sa mnom???????
-Daj smiri se i ne drami.-veli on.
-Kako da se smirim kad ja kao kreten zamišljam i planiram našu budućnost a sad me tako potkopavaš?
I zaista od toga dana sam shvatila da on zaista ne želi imati djecu, ne želi se ženiti, bitne su mu materijalne stvari. Bitno je imati dobar auto, dobru kuću, puno para i piti pivo cjeli dan.
Ovo danas je samo potvrdilo moju sumnju da ne vidi mene pored sebe u budućnosti.
Sad mu je fora da "će on imati". Pitam ga neki dan kakvi su mu planovi za život, jer vidim da više uopće ne razgovarano o tome, on veli "da neželi nikoga zamarati s tim i ne želi nikome govoriti".
Halooooooooooo? ZAR SAM JA POSTALA NITKO? ZAR SAM OD NEKADAŠNJE NAJVEĆE NJEGOVE LJUBAVI POSTALA TEK SJENKA?
Zar se osoba tek tako može istrošiti i odbaciti na tako brutalan način?
Zaista više ne znam gdje pripadam i kad me netko pita kakvi su mi planovi za budućnost odgovorim" preživjeti do sutra i tako iz dana u dan".
Htjela sam mu reći kako se osjećam ali me ne želi saslušati nego odmah skoči" nemoj me klati s glupostima, ne želim o tome i sl."
Pitam se zašto smo mi žene tako dobroćudne i naivne?
Zašto one dobre uvjek zaskoči takva sudbina?
Trudim se ostati smirena ali ne znam koliko ću još moći tako.
Pokušavam se vidjeti u njegovoj budućnosti ali mi jednostavno ne polazi za rukom...

17.09.2008. u 21:17 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Koliko god sigurna bila u neke stvari, uvijek postoji dvojba...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis