exnihilam_ti_sestru

14.08.2007., utorak

Nastavak.....

Za pocetak, moram samo rec da ipak vidim da situacija krece u nezeljenom smjeru, i da se ipak neki previse ojacali u zadnje vrijeme....pa onda to zahtijeva moju reakciju...naime Deni zbog pojedinih razloga nije smio izrazit dusu onako kako je to trebalo.....khm khm, pristojan decko, dobro odgojen, pa talijanska skola i takorolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Pa dakle meni je sve ravno pa me onda i cisto zaboli rambo!!!
Dakle o onoj prici cemo kasnije ali krece se od pocetka:
Pa neki uvijek kazu treca srece, ali di je tu smisao jednoj curi cijelog zivota se uvaljivat, pa i drugoj, pa i trecoj,pa i tako, to ce znat vise ove cure iz razreda ali ono sto sam i ja primjetio cisto dovoljno...
Kao sto svaka kaze meni je njega zao, on je meni prijatelj baaahahahasmijeh prijevod khm GAY khm!!!!
Nacin uvaljivanja pa to je brate za nobelovu nagradu ili doc pa u facu ja te volim....ili sto je jednostavnije po gradu se setat i druge cure tlacit dok one ne dopuste da im das svoj brojheadbangheadbangheadbangheadbang
a joooooooooj sad shvacate predhodno meni je njega zao!!!
Naravno fora je javit cu ti se sutra bradooooooooooooooooo!!!
To je to sto ja znam, sad ipak slijedi onaj socni dio!!!
Dakle posto je deni bio sprijecen iz pojedinih razloga, nije naodmet da se ipak ljudima objasni pateticnost!
Kao sto cete ako zelite prije nego ovo citate na blogu spomenute osobe procitat njegov post, shvatiti njegovo potkopavanja sebe i poricanje cijele price!!!
Ali zna se istina....Dakle prijasnji dan na drenovi cemo zanemarit to boce i ta sranja, mdada ok....I ovo sljedeci dan takoder mdada ok... ugl. nas posteni dousnik rene je meni to sve objasnio!!! To sto je bilo kasnije nitko nezna, ali se je nas dragi cassanova pohvalio da je sa tom curomludlud
Iako i rene sam kaze da uvijek promijeni temu(heh bas se pitam zasto)
Cura kao drugo nema razloga lagat,(zamislite te hrabrosti priznati svijetu, da je .... ivana) a neeeeeeeee...Zena je barem normalna, naravno nakon toga se netko ponadaothumbupthumbupthumbup. Ali kao sto to biva TI SI IPAK SAMO PRIJATELJsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
E sta ces, naravno nakon lagane pedale pa i mene bi bilo sram, ali nista ti ne brini pa nije to tebi nista novo (za curuthumbup)....Nije bilo nista i takvi levati to su price za malu djecu(onu s kojima se svadas na blogu to ce oni popusit)
3. Kao Deniu ti imas nesto ali se kao ne zelis spustat na tu razinusmijehsmijeh
smijem se u sebi noot
Kao sto sam i dobio dopustenje da kazem da on ima curu, kao pravi prijatelj svakoj pojedinoj strani si srao o ovoj drugoj....pece ljubomoraaaaa.....
Mozda ovo ta osoba nezna al on je bio mozda jos i je zakuhan za tebeheadbang
Ja zbilja neznam sto bis ti eventualno mogao jos o njemu kao znat, da su zajedno sam sad rekao, da je prekinuo sa curom preko msn-a takoder se zna i to je to
Ali zbilja sta god da ti znao da nema kurac da ima dvije lijeve nije ravno ovom tvom pa tako da razmisli o kome ces tsra!!!!
zbilja vise neznam sta rec....Aha da samo ona stvar Sto se mene tice nije niceg bilo....ajoj tu me srce zabolilo od smijeha!!!

Pa dakle u svrhu daljnjeg sranja pozdrav svima i nasim vjernim citateljima..
Ingrid(carica), Nikol(saveznica,....,legenda), My personal love(eminem kmlja ubit ce me zbog ovogcerekcerek)Sestri od ivana i ostalim carevimawave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.