exnihilam_ti_sestru

02.07.2007., ponedjeljak

Evo me!!!

Dugo me nije bilo!(nije mi se dalo!)
Imam dosta toga za rec pa cu krenut:
1.ima ljudi koji podupiru odredene manjine u hrvatskoj i jos dobiju novcane nagrade za to pa se neki od nas pitaju dal je to fer?Odmah da vam kazem nije!
2.radim!
3.Enzo je najbolji
4.kakvo nocno kupanje?Od kud vam samo te ideje dolaze da mi je znat?
5.molim bez rasistickih ISPADA NA BLOGU!!(jer svi uistinu znamo ko je faca!!!!HICHO!!!!)
6.molim bez ulizivanja nakon tih ispada!
7. man utd je ok al c.ronaldo zna igrat,domagejev je idol, ubrzava ljude kad ga gledaju i sve to al je i najveca pedercina!(nani je bolji!!!!)
8.Milan sucks!!!(Ibrahim Ba!!!heheeheheeheeheheh)
9.MOLBA molim neke ljude da ne komentiraju po blogu(citaj ingrid) jer mi se sere od njih a nemogu jer radim pa ono........)
10.i da!!! molim da oni koji komentiraju napisu svoje ime da znamo ko su!
11.Rene je car!!!!!
12.osisao sam se!
13.ko nije i nece ic na maturu je dubre!!!!!
14.od sad post nakon svakih 25 normalnih komentara koji zadovoljavaju sljedece uvijete!
-moraju bit na hrvatskom jeziku
-nick vam nesmije bit igy, ingrid il neko takvo sranje
-nesmije bit komentara koji hvale nekog(osim nas naravno!)
-itd... pravila ce se mijenjati kako ja budem htio!!!!
-svaka kritika ovih pravila mogla bi rezultirati fizickim obracunom!!!
15.heheeheheeheheeheheheh
16.i to je to!!!!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.