exnihilam_ti_sestru

17.04.2007., utorak

Gospodin pre savrseni...

...Hm da sto rec o ovoj osobi osim da je cisto savrsenstvosmokin. Dakle bogat sam ''znam'' pisat pederska haiku ili poeticna sranja koja iskreno niko na ovom svijetu ne bi razumio osim gospodice (jedna od njih Mich Lavich or gorga) koja optimisticno nesto stalno kao pozdravlja i hvali komentare...thumbup Svaka joj dala, bas me zanima koliko joj Mr. savrseni placa da mu pusta uljudne komentare, jer za onakve postove ne zasluzuje bolje komentara kao npr. od mene,ivota, domota ili Killera. I onda naravno sav Mr. ufurani to stalno brise ,kao to ce ti pomoc?... Sta ti zbilja mislis da ono neko cita?????? Taj blog sluzi samo da ljudi izrazavaju svoj lijepi rijecnik!!!!!!!!!
Sta vise rec o njemu ima para a supak jelud (to se i ocekiva od takvih ljudi). Preferira srbe, to zivcira strasno. I naravno grand finale Gavranebang. Sta rec o tome???.... Ima jedna popularna pjesma za to a ide od prilike:'' Galebovi, u daljini Ivo mase da mu da loptu, ali ipak Ivan skrt kakav je poleti sam ka golu, snaznim zamahom ruku, glavom u podu, i kao na baletu potrci ka golu........Svi znaju rezultat poslije toga pa mi se i neda spominjat... Kraj pjesme''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ima jos toga za spomenut ali ce mi opet ljudi pocet govorit da vrijedam!!!
Bit ce tu jos ljudi pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........mah

Bilo kakva slicnost sa stvarnim ljudima ili događajima je slucajna!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.