< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

eh ja sam vam dino a.k.a dixy ili serdar da dalje ne ulazim u tu temu idem u 7b ne krivo 8b dada kings of the school, nooooooottttt, imam 14 god i po horoskopu sam ovan beeeee, idem u osnovnu skolu markusevec (tj ludnica) sad da pocnem sto VOLIM, volim cokoladunjaminjaminjami, kakao, mleko,cokolinu,jamajku,kubu,talijansku kuhinju i japansku kuhinju,volim ac/dc,azru,plavi orkestar,bijelo dugme,daleku obalu,ramonse,metalicu i da dalje ne nabrajam sto jos sve volimroflroflroflrofl a sad STO NE VOLIM ne volim, bahate,arogantne,umisljene,bezobrazne i pune sebe osobe koje misle da su u sredistu pozornostiburninmadburninmadburninmad (nisu oni jer sam ja kuz ono ddd sala) ne volim slusat opaske mada ih cesto slusamheadbangheadbangheadbangmadmadbang i to bi bilo to do bokic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

utorak, 03.07.2007.

doma za djecu

zamislite se u sobi sa cetri hadno bijelih zidova u njoj madrac i neka zdijelica sa komadicem kruha ili mesa nema nikoga da te spasi, ne cujes majcin glas koji ti je tako potreban, ne cujes ga jer te ona napustila i ostavila jadu i blijedi prepustila te da prozivljavas svu tugu i bol sam, prepustila vas je da patite sami. Sa ovim stihovima sam najavio novi post koji me je nekako rastuzio, radi ljudi koji djecu svoju tek rodenu ostavljaju u koje kakve domove za nezabrinutu djecu, kako se tim ljudima srce ne slama, jesu li uopce oni ljudi neznam, ali ko sam uopce ja da o tome pisem, nisam to prozivio niti neznam kako je to ali sigurno te boli kad znas da te majka ne voli. Na tu me temu potaknula vijest da je opet jedna beba ostavljena na ulici prepustena sreci to je strasno a najgore je to sto toj djeci nemogu pomoci da odrastu normalno uz topli dom i svu roditeljsku ljubav, to je ma ne nemam rijeci za to



| KoMeNtArI (491) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.