Svibanj 2010 (2)
Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (10)

Komentari-On/Off 0


nedjelja, 14.05.2006.

-------------FOTKA----------

https://blog.dnevnik.hr/excitement/slike/1621072080.jpg

Zašto plavuše mijenjaju pelene svojoj djeci samo jednom mjesečno?
- Na paketu je pisalo: "Do 10 kg"

___________________________________________partypartynutmouthwash

Zakasnio Ivica ujutro na prva dva sata, i upita ga profesorica:
- Ivice, pa gdje si ti bio prva dva sata?, a Ivica joj odgovori:
- Ma probudih se ja ujutro, kad čujem ja neko pucketanje.
- Pogledam na desno , pucketa ali se ništa ne vidi.
- Pogledam na lijevo , i dalje pucketa ali se opet ništa ne vidi.
- Pogledam ja gore , opet se čuje pucketanje ali ništa za vidjet.
- Pogledam ja dolje , kad ono puca meni kurac za prva dva sata!
_____________________________________________bangmouthwashmahburninmad

10 DALMATINSKIH ZAPOVIDI
1. Čovik se rodi umoran i živi da se odmori
2. Jubi posteju svoju ka samog sebe
3. Odmaraj se danju da mores noću spavat
4. Ne radi! - Rad ubija
5. Kad vidiš nekoga da se odmara, pomozi mu
6. Ne čini danas ono sto možeš sutra
7. Radi manje nego možeš, a ono ča možeš prebaci na drugog
8. U ladu je spas! - Od odmaranja još niko nije umra
9. Rad donosi bolest! - Ne umri mlad
10. Kad poželiš radit, sidni, pričekaj, vidit ćeš da će te proć
_______________________burninmadroflcereklud

Bježali mrav i slon preko granice ali mrav nije imao papire pa će ti on slonu:
- Daj ti meni tvoje papire a ti se nekako provuci.
________________________mahnjamipartyburninmadnaughty

|Komentiraj 3| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>