Svibanj 2010 (2)
Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (10)

Komentari-On/Off 0


subota, 29.04.2006.

--porukice--

https://blog.dnevnik.hr/excitement/slike/1620992178.jpg


..list papira mokar od kiše sudbina mi noćas tužno piše,okrenem broj,čujem
ti glas...ti i ja al nema nas!! Ako te netko pita voliš li koga sjeti se mene
i reci nikoga...

...dani su loši,noći još gore,uwijek te povrijede oni koji te vole...na
kraju odu ni zbogom da kažu a dok su s tobom vjerno te lažu...

..kad se sretnu oči nađe a ja spustim pogled dolje, nek ti bude jasno
da te moje oči vole!!!

.....teško je pronaći prave riječi jer onih pravih je malo,i zar
su riječi uopće potrebne da shvatiš da mi je do tebe stalo....

....the worst way to miss someone is to be sitting right beside him knowing
you can not have him...

.noćas se nebo za oluju sprema, toliko toga ti želim reći, a tebe
nema..opet će padati velike kiše,kako da ti kažem da od prijateljstva želim
više...
...bolje je ne imati i voljeti nego biti prevaren i imati....

htjela sam plakati,al suza nije bilo,htjela sam te zvati,al glasa nije bilo,
htjela sam ti reći volim te.....al sam rekla idi molim te....

..iluzija ljubavi nije voljeti savršenu osobu,nego savršeno voljeti nesavršenu
osobu....



autor ovih poruka je MAJA
by:red_girl............

P.S. ove sms poruke je napisala moja frendica MAJA i poslala mi ih.
Te je sada pozdravljam i šaljem joj veliku pusuuuuuu...

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>