Svibanj 2010 (2)
Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (10)

Komentari-On/Off 0


četvrtak, 06.04.2006.

---------------------------------------------------------

https://blog.dnevnik.hr/excitement/slike/1620872710.jpg


JOŠ UVIJEK VOLIM
Sjedim sam u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bio sretan
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bila tu.
Čudno je
Osjećam se tako sam.
Tako odvojen od svijeta.
Pred očima mi tvoja slika,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedila.
No znam,
Srce ne bira
Preslab sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno volim.


JA LAGATI NE ZNAM
Jedina moja ja lagati ne znam
moje rijeci - nisu rijeci
tek da ispune neugodnu tišinu
radije šutim
sve sto osjećam ili mislim
kažem
onima koji me žele čuti
a bojim se jedina moja
da se u tvome svijetu
gore visoko u oblacima
rijeci slabo čuju
sidi dolje na zemlju
jedina moja ja ti lagati neću.


SUZE ZA KRAJ
Gledao sam u tvoj obraz
i pružao ti ruku
Svoje oči zatvorila si
da ne vidim ljutnju.
Dodirnuo sam tvoju kosu
nisi se pomakla
Iz zatvorenih očiju
vidim suzu da je kapala.
Otvorila si svoje oči
i pokušala reći mi nešto
No suze su prejake
a riječi zvuče tako teško.
Na licu svome osjetih suze
i opet me taj osjećaj obuze
Opet me zabljesnuo tvoj sjaj
ali ovo su ipak suze za kraj!kiss


|Komentiraj 2| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>