Svibanj 2010 (2)
Lipanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (10)

Komentari-On/Off 0


srijeda, 05.04.2006.

sms-zezancija

https://blog.dnevnik.hr/excitement/slike/1620866169.gif

Na svijetu živi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi, 2 milijarde spava, 500 milijuna se bavi seksom, a samo jedna budala čita ovu poruku!!!wave

Volim kad uđeš u mene malu, vlažnu... Kad udes prvo se naježiš, a poslije ti je toplo i vlažno. Voliš štrcati u meni i po meni. Voli te tvoja - tuš kabina.naughty

Dragi, uzmi me i nježno dodiruj svojim prstima... Obožavam da mi šapućes na donju rupicu... I da me ponekad napuniš do kraja... Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.nut

Najprije ču skinuti tvoju svilenu košuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne. Potom te lagano kusati jezikom a tek tada staviti te u usta dragi moj bronhi.party

We will now upgrade your brain, please wait

....searching......

...searching.....

..searching.....

..sorry no

brain found!!!roflparty

Beep! Send this message to 3 of your friends and you will have unbelievably raw sex tonight. If you break this chain you will never multiple orgasm again.

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>