Lud Ud

suci, jebem li vam mater !

zar je ovo eu. zar ? zar ? ajme meni, ajme meni. tužan sam kao nedjeljama neradnima davno nikad prije; na terenu krađa, na tv vesele ovce, jer kao trebamo slaviti i srebro. a krađa, o narode igrasti i kruhasti, da ne može veća, odlazi u povijest i nitko neće odgovarati. klasika, kakva se događa malim talentiranim narodima. trebao sam negledati, a kao što sam i dao sebi obećanje nakon njemačke krađe. budala, opet sam se iznervirao na pasja kola. a mogao sam znati, lako, jer jutros me prvo odjebalo znate već gdje, potom uklještenje nerva pod lopaticom, pa federer izgubi srce protiv rafe, ... mrzim suce, baš sve, od lozine preko haga do dankse i londonske arbitraže.. što je trulo u državi danskoj ? pa suci, suci su im truli ... suci jebem li vam mater i da bog da vam u paklu ovako sudili ... uostalom, kako normalan čovjek može suditi dok drugi igraju i zabavljaju se ? to može samo iskompleksirani kreten ... tužan sam kao nedjeljama neradnima davno nikad prije ...

ne, nisam u stanju išta suvislo napisati, pa s foruma prenosim ovo:

dosta mi je više da smo "mala" država i da se sve tolerira i zaboravlja kad nas suci pokradu...mi smo sami krivi jer se nakon svake krađe pokunjimo i nikom ništa, naravno da će nas i sljedeći put pokrast. od Eura '96 suci nas konstantno muče. Košarkaše u Srbiji pokradu protiv španjolaca (strani novinari se smiju španjolskom izborniku na presici) a mi ništa. Koliko puta bi rukometaši gazili 10 razlike da suci normalno sude....da se ovako nešto dogodi i slučajno suci oštete Francuze ili Nijemce (koji nemaju pravo ništa reć za ovo prvenstvo jer ih suci miluju zadnjih 10 godina), koliko bi se samo prigovora napisalo, koliko bi samo novina na naslovnicu stavilo naslov "krađa"...a mi izjavimo da smo sretni sa srebrom i da su Francuzi zasluženo pobjedili...tako nam i treba. Vori nije trebao onako postupit, trebao je zamahnit svom snagom i razvalit ga loptom da mu oči ispanu, pa nek se konačno vidi nezadovoljstvo, neka novine imaju o čemu pisat, nek se istina čuje. To nije bila jedna odluka, Karabatića krivo pogledaš i na klupi si, on Peru razvali laktom u zube, 10min kasnije i Balića, suci su to vidili, nemoguće je ne vidit, i ni žuti nisu pokazali. Utakmicu lomimo uvijek na početku drugog poluvremena, imamo 2 razlike, Abelo sam kao duh dolazi na zicer koji mu alilović skida i imamo čistu kontru, sudac daje penal. Isti igrač postavi kuk Špremu, nema gola, nema penala, Francuska kontra dok je igrač na podu, sedmerci ako krivo pogledamo igrača na 8 metara, a Vorija mogu odnijet u gol i vratit će na deveterac....sramota, to nije sudačka greška nego krađa, rekao bi jedan poznati košarkaški komentator iz ex yu. Ovo nije rukomet nego sportska sramota, i ne mogu vjerovat da neko na forumu govori o jednoj sudačkoj grešci u 40oj minuti koja prelama utakmicu. Znao sam da će bit ovako još od one utakmice sa Španjolcima, sjećate li se onih isključenja u prvom poluvremenu?, pobjedili smo ih samo za to što su bili katastrofalni pa nam nisu mogli parirat ni sa 2 igrača više. Mislim da neko treba ustat u obranu hrvatskog sporta a ne da nam se ta gospoda samo u odijelima pokazuje na svjetskim priredbama u društvu velikana (kao ono, imam autogram od zvijezde), dokaz koliko im je stalo do nas je 0 bodova u natječaju za Euro 2012.
Komentar (6) - Print - #

<< Arhiva >>