e-worm

srijeda, 08.10.2014.

Skrivene misli jedne navijačice - kolovoz

Srijeda, kolovoz 07, 2396, 20:06 sati

Od jutra sam u žurbi. Toliko je toga za činiti, a premalo vremena. Ahh...

“Evo me!!!” na silu sam odvojila rozi pramen kose od nove četke loše kvalitete.

To je Ian. Idemo van (u srijedu!). Nemam pojma kamo me vodi. Bit će to iznenađenje.


Četvrtak, kolovoz 08, 2396, 21:00 sati

Samo da napomenem kako nisam bila osobito impresionirana, a pogotovu iznenađena. Proteklu večer sam provela u 'Maslačku'. Istina, bili smo sami, Ian je sredio SVE s vlasnikom, a u pozadini su titrali zvuci romantične glazbe. Ipak, upozorila sam svoga dečka da se ne razmeće olako s riječi IZNENAĐENJE, budući kako sam ja veoma zahtijevna cura, koju je iznimno teško zapanjiti. Upozorila sam ga kako bi u protivnom mogao dobiti nogu, i ostati vrlo iznenađen. Nije me uzeo za ozbiljno, i možda sam upravo zato propustila mu reći kako je unatoč tomu što nisam ostala paf, večer bila čarobna. Ne bih tvrdila isto glede današnjeg prisilnog plaćenog boravka u suvenirnici. Nedostatak sna, i naporan šef, obećavajuća su kombinacija za katastrofu na osobnoj razini!

Aaaaaa... spava mi se...


Ponedjeljak, kolovoz 12, 2396.

Koji kreten je taj Florian!
On će meni govoriti kako nemam pojma o vožnji. Pa šta ako je moja percepcija letača ispod svakog nivoa?! Valjda bi i on trebao nečemu služiti. Uostalom, zašto se ja ne bih povremeno mogla opustiti, i prepustiti spektakularnoj vožnji kroz oblake. I zbilja je postao naporan s tim oznakama sa strane. Ne vidim razloga zašto djevojka ne bi mogla malo improvizirati?!


Petak, kolovoz 16, 2396.

Ups!
Dogodila se malena nezgodica. Popodne sam slupala Florianov prekrasni auto. Sve mi se čini kako ću morati žicati roditelje novac za moje putovanje u rujnu, ili potražiti dodatni posao. Vanzemaljske destinacije definitivno više ne dolaze u obzir. Možda Kuba, ili krstarenje po Karibima? Još bolje – oboje!


Nedjelja, kolovoz 25, 2396.

15:10. Napravila sam zanimljive kekse (tako su ih komentirali svi ostali), pa smo ih degustirali nakon ručka. Ovu nedjelju je Ian imao priliku kušati kuhinju moje mame, i bio je naočigled fasciniran. I Lili je bila pozvana. Jedino njoj mogu zahvaliti što se danas nalazim u intenzivno-romantičnoj vezi. Rekla sam joj kako bi mi bilo izuzetno drago kada bi se pridružila meni i curama na turneji po Afričkom kontinentu. Bila je oduševljena idejom! Ianu je sve to skupa išlo na živce, budući da je nakon mukotrpnog vijećanja odlučeno kako dečki ipak otpadaju. Ipak tako okrutna odluka nije mogla stati na put našoj ljubavnoj sreći.

18:00. Moj tata obznanio je vijest. Odlučio je prihvatiti posao na Mjesecu! (Hm, nisam ni znala da mu je spomenuto mjesto bilo ponuđeno!)

Uh, kad Nika samo čuje!

Možda sam ipak multitalentirana, a vidovitost je samo još jedna od mojih vrlina?! Jedva čekam Školu magije!

- nastavit će se -

- 10:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #