< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

my msn:
poisonusl@msn.com

image hosting file

image hosting file


Myspace layouts

Myspace layouts



Customize your blog

Customize your blog



blog layouts

blog layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



free image hosting

free image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Welcome to my world, u are number
Counter
Counter


Photobucket - Video and Image Hosting
Oci pune suza,
opalim te s guza.
Ruke na grudima,
opalim te mudima . . .
. . . ja . . .

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Photobucket - Video and Image Hosting
Dva jaja na oko . . .
. . . kurac u celo!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ime-
LLazy
AAstonishing
NNerdy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Dob-To se damu ne pita!!!!!!!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


7.12.xxxx
Sagittarius
myspace layout

myspace layout


u kineskom zmija
MySpace Layouts

MySpace Layouts



status-zavisi ko pita naughty
Images for your blog

Images for your blog


pietcing/tatto-da/ne jos
myspace layout

myspace layout


braco,seka- nemamsmijeh
visina- oko 173cm
tezina- ni to se damu ne pita. . .
boja ociju/kose- smedja/ne sican se nisam je duuuuuuugo vidila

najdraža životinja-konj
najdraža izreke-Carpe Diem!
Ut ameris,ama!



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Photobucket - Video and Image Hosting

image hosting file

image hosting file



Photobucket - Video and Image Hosting

blog layouts

blog layouts



Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



poruka svim deckima
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Image hosting


Bigoo

Bigoo



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Jedina stvar bez koje ne mogu. . .prijatelji . . .
MySpace

MySpace


Stoja
Anamarija
Škop!
Končurat-ovca
Propela
Zmijićka
Eva
Mia
Gaza
moja Martina
Ante
DICA KRETENI
K@te



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



layout for myspace

layout for myspace



LOVEcerek is the name,
SEX is the game.
Forget the name,
let's play the game!


Photobucket - Video and Image Hosting
Neki piju od tuge,
neki od sreće,
a mi od jutra!---POZDRAV EKIPI S KLUPICE!!!!!!!!!!!!!!!!party


Zivi,vristi,razbijaj i plesi.
Covik je rodjen da gubi i grijesi,
prokockaj dane i prodivljaj noci
jer jednom to neces moci!


Myspace

Myspace





myspace layout

myspace layout


Moje srce je pile
pokislo zuto i malo
jer je kraj orla jednom zaspalo . . .
LOVE SUCKs


Infakt kakav bio da bio, od srca je!



Danas otvaram oci
nakon svih ovih godina,
niti ja voljeh tebe,
nit si ti mene voljela . . .
samo stara navika . . . je ostala . . .

layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Evo zaklet cu se ja pred svima
svim na svijetu i svime sto imam
da je nikad nisam htio
da je nisam volio.
Da ne bolujem
pred svima se zaklinjem
pred svima . . .al pred Bogom ne smijem. . .

Myspace layouts

Myspace layouts



Customize your blog

Customize your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts


cute

Photobucket - Video and Image Hosting



Pa šta ako nismo suđeni jedno drugog?
Pa šta?
Ljubav to je sreća
natopljena tugom.
Pa šta?
Bol postoji
samo da se preboli,
bolje da te ostavi
onaj ko te ne voli.

Pa šta?


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting

Posvećeno zna se kojoj noći . . .
Što se dobro mala ljubila
usnama ko vrelim trešnjama
od Privlake pa sve do Dunava
ljubiti me nije prestala.




blog layouts

blog layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Friendster images

Friendster images



Gotičarsko moje malo,jebao te Vile Valo.
Tvoje srce sve bi dalo da te jebe Vile Valo.
Ti zbog njega kidaš žile jer on je Valo Vile.
Za tebe sve je pičkin dim kad u sobi svira HIM.

petak, 02.03.2007.

Aj da neš napišem

Ovaj post najvjerovatnije neće imati smisao ali svejedno pročitajte,neće vas ubit . . .
Ček ček sitila sam se -napisat ću vam neke ulomke iz jedne manje poznate knjige pa vi komentirajte.
OK?
Image Hosted by ImageShack.us
Vidim ja da sve ove tvz. zvijezde uvatile pisat knjige čak i Dvornikovi imaju knjigu ,a oni ,bez uvrede, nisu niš posebniji od bilo koje normalne familije e pa tako i ja odlučila neš da zapišem na bokun papira pa ako uspije dobro ako ne boli me kita (iako ju ,čisto informativno, nemam).
Moj život do sad nije baš bia najnormalnji,a istini na oči nisam niti ja baš (normalna), tako da ovo možda i neće bit tako dosadno štivo, u svakom slučaju zanimljivije od lektire rolleyes.



Prvi mi dečko nije bia Bog zna što jer iako sam mogla dobit izgledom boljeg ovaj je jedini bia dobar kao osoba,savršen za lagani početak.
S njim sam bila punih pet tjedana što je i do dan danas jedna od mojih dužih veza,nisam vam ja za one stogodišje veze u kojima nakon nekog vrimena i sexs postane dosadan(iako ne znam kako im sexs uspije dosaditi).



Napokon je došlo lito,jebote izgorila sam od čekanja!
U glavi mi se vrtilo samo jedno – tulumi,a upravo ta riječ opisuje to lito koje i nije baš najbolje počelo ali ko jebe početak ako priča ima sretan kraj!
Naravno ako ste se već ponadali da vam neću solit pamet,kako bi reka Bebek, ETO BAŠ HOĆU.
Uostalom ko vam je kriv što ste uopće uzeli ovu knjigu u ruke, nije kao da vam je netko uperija pištolj u glavu i reka :“Čitaj!“


S Maxom(tim iz sjena) sam bila neka dva tjedna što ne znači da u međuvremenu nisam tražila zamjenu,nedaj Bože da meni pofali dečkiju tjekom ljeta,stvarno neznam što bi mi bez njih,vjerovatno bile sretne ali jebiga sad ipak je Adam nasta prvi(pa je Bog skužia što je napravia pa ispravia pogrešku i napravia ženu).


Jednostavno sam se morala pomirit s činjenicom da ima ljudi kojima jednostavno nije stalo do nikog drugog osim njih samih.
Jebiga, koliko se ja puta tribam opeć da prestanem prćkat po vatri?
I tako je moja stara navika ponovo isplivala na površinu,tako da sam se u jednoj od onih besanih noći našla na krevetu s cigarom u jednoj a žiletom u drugoj ruci svakim potezom sve bliže veni. Nisam se usudila ići do kraja jer sam se bojala da slučajno preživim pa da mi starci onda seru žašto pušim.


Ujutro sam se probudila uz smrad rigotine,a Rea i Ella su nešto žderale i još se smijali balinima koje sam ja,navodno, valjala cilu noć.
Kad sam skužila da imam čvrgu veličine Mont Everesta rekle su mi da sam im par puta ispala i da sam se jednom razlipila od zid pa su mislili da sam mrtva. Ella se cila usrala i u onim štiklama popela na stablo da ubere „čistu“ granu da mi je uguraju u usta da povratim.Jebote mogli su još reć onim likovima koji su me nosili da mi uguraju kurac usta,bar je opran(kako kome al dobro).
Rekle su mi da sam cilu noć vikala na sav glas „Tiše,tiše!“,a zapravo niko osim mene nije priča.

E i što kažete?

- 14:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>