< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ema

Image Hosted by ImageShack.us



skola:jezicna gimnazija
rodena:10.4.1993.
slusam:iced earth,cradle,
,slayer,metallica,
slipknot,vader,satyricon,
dimmu borgir...
volim:daliju,dani,ifku,
niku,svog bracu,NJEGA.
kavu,crveno,crno,plavi walter
volim...smokin marijuan

msn: evil_queen_@hotmail.com

evo jedna slicica:
(z3mljin3 i moje starke)

Image Hosted by ImageShack.us


moja besteste frendica:

Image Hosted by ImageShack.us


moja best frendica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


ICED EARTH:melancholy...

Image Hosted by ImageShack.us


Make the sadness go away
Come back another day
For years I've tried to teach
But their eyes are empty
Empty too I have become
For them I must die
A sad and troubled race
An ungrateful troubled place

I see the sadness in their eyes
Melancholy in their cries
Devoid of all the passion
The human spirit cannot die
Look at the pain around me
This is what I cry for
Look at the pain around me
This is what I'll die for

Make the sadness go away
Come back another day
The things I've said and done
Don't matter to anyone
But still, you push me to see
Something, I can never be
Why am I their shattered king?
I don't mean anything

I see the sadness in their eyes
Melancholy in their cries
Devoid of all the passion
The human spirit cannot die
Look at the pain around me
This is what I cry for
Look at the pain around me
This is what I'll die for


 

subota, 13.09.2008.

yeah...

Hmm...bilo bi i vrijeme da nesto napisem... Jednostavno ne razumijem zasto se stalno vrtim oko iste niti vodilje-snova! Nisam razmisljala da se toliko mnogo moze pisati na samo jednu temu. No, medutim, ovaj post ce bit relativno kratak. Jer nema rijeci kojima bih mogla opisat svoje misli i osjecaje, tako da bas i ne bi imalo previse smisla da pisem u nedogled.
* Dakle, opet mi se ostvario jedan dugo zeljeni san. Trenutno sam stvarno sretna... Mozda to zvuci onak...pfff... No, svatko na drugaciji nacin dozivljava srecu i svatko ima drugacije videnje svoje vlastite srece. Pa prema toj teoriji, ja sam stvarno SRETNA!!! (kao sto rekoh, moja je vizija srece sigurno drugacija od vasih u nekim elementima...) Sretna i zaljubljena... I najradije bih da svi budu bar u pola sretni kao sto sam ja! A formula je ista ona stara => DREAM UNTIL YOUR DREAMS COME TRUE... Imam sve sto sam oduvijek zeljela imati... Najbolje prijatelje, savrsenog decka, lagodan zivot... Uzivam...
* OSVRT NA LJETO
Hmm...bilo je stvarno zanimljivo. S neocekivanim situacijama i osobama. U globalu: IZNENADUJUCE. U svakom slucaju bilo je super, vjerovatno zato sto nisam previse ocekivala. Napokon sam shvatila tko mi je stvarno najbolja prijateljica i sto je zapravo pravo prijateljstvo! (Dalija...hvala ti, volim te puno!!!) Pronasla sam i NJEGA!! kissZaljubljena sam... Dugo sam ga cekala i sanjala. Isplatilo se.
Sretna sam...pjeva
Uzivam... i dalje sanjam...



| komentari (23) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.