26 rujan 2014

Gottfried Helnwein, The murmur of the innocents




a kako se ti zoveš?

1+1

21 rujan 2014

kad u nevini
plafon
opsuješ pijanca
zbog nasmijane
mrve,
tad' je anđeo
ti,
u veni
zidani
smak.
čovjek je druga priča.
njemu ništa
ne znači
ako se ofarba
boja.


klikeru, sjećaju te se...

14 rujan 2014

H



A



R



I



S



P



U



Ć



U



R



I



C



A

prolazi četvrtak, i dolazi.

11 rujan 2014

godina kao
ne zaboravi.
ničemu
ni dlaka zvijeri
ne može ništa.
iz potekle
bezbožnosti
poraz je blažen,
kako je
kapiti po
koži
derača.
niz
dobrotu,
obećanja,
mrak,
poklonio se
crijevima,
mir.
na prijestolju,
opet,
mir.
nisam zaboravio
kako u sretna
groblja
koja znaju biti
za sebe
pokojnik i zdravo,
amen,
polaže moj
stih.
i diže spomenik.
diše me
kao da mrtvih
nema.
da ga na slamku
pijem
nisam zaboravio
ni kao žena.
ni bor bez svijesti,
ni mrva bez jauka.
ničem' se ne radujem.
sve bi,
da mi prospu
obraze,
isuše krv iz očiju,
zvijeri,
prokleta nek' sam.

laku noć rudari

07 rujan 2014



crna zemljo, okrutna li si.
ti sita,
i da gladnog sina u utrobu trpaš...
živino!

bolje, samo posvećeni u prikaz

05 rujan 2014


'aj!
i neka te kletva ne zatreba
sedamdeset dva puta.
što je trulom odmoru
još jedno - bit' će.
to ne,
nikada zastave
višlje
od ulične graje.
'aj kući!

(čijoj kući?...)

ruka mi

02 rujan 2014

c
r
t
a

c
r
t
a

k
r
u
ž
i

sa početka duše.
dušo beskraja.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>