GLASAJTE!!!!

Kako Vam se cini moj blog?
odlicni postovi....
vrlo dobar....
uglavnom citljivo....
nemoj dalje pisat....
  
pollcode.com free polls

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by SaRiTiCa

KAKO SE DANAS OSJEĆAM????

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




KAKO SE DANAS OSJEĆAM????


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more










Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BESPOMOĆNO
BEZBRIŽNO
BEZNADNO
BIJESNO
BOLESNO
BOŽANSTVENO

COOL
CRKNUTO
DEPRESIVNO
DIVLJE
DO JAJA
DOSADNO
FANTASTIČNO
GENIJALNO
HIGH:-)
ISCRPLJENO
IZDANO
IZGUBLJENO
IZŽIVCIRANO
JADNO
LUDO
MAMURNO
MAZNO
MOĆNO
NEDODIRLJIVO
NERVOZNO
NESRETNO
NESTRPLJIVO
NEUHVATLJIVO
NEUTJEŠNO
NEZADOVOLJNO
NEZASITNO
NOSTALGIČNO
ODBAČENO
ODMORNO
OPTIMISTIČNO
OPUŠTENO
POSEBNO
POSPANO
POVRIJEĐENO
PRAZNO
PREGAŽENO
PREVARENO
RASPJEVANO
RASTRESENO
RAZMAŽENO
RAZOČARANO
ROMANTIČNO
SAVRŠENO
SEXY
SJETNO
SPALJENO
SRETNO
SUPER!
UMORNO
UOBIČAJENO
USAMLJENO
VESELO
VOLJENO
VRAGOLASTO
ZADOVOLJENO:)
ZALJUBLJENO
ZANOSNO
ZAPOSTAVLJENO
ZAVODLJIVO
ZBUNJENO

Image Hosted by ImageShack.us

STARIM JA, A U LJUBAV VJERE NEMAM

Image Hosted by ImageShack.us



Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...




Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...
Image Hosted by ImageShack.us



četvrtak, 21.02.2008.

................ LIJEPA BEZ DUŠE......................

.... JOŠ UVIJEK LIJEPA SI....AL NOĆAS ODLAZIM....
..... ZADRŽI SUZE SVE,NIŠTA MI NE ZNAČE....
..SASVIM SVEJEDNO JE, TI NEĆEŠ SHVATITI....
.... ŽIVJETI SA TOBOM, BILO JE UZALUD.....
....NIKADA DOVOLJNO, DA LJUBAV VRATI DUG....
, ....VRIJEME BEZ RADOSTI, ZA MRVU MLADOSTI....
..... ZA TVOJE OČI , NEKAD BIH ŽIVOT DAO....
...., SLAVA MRTVIMA, AL JA JOŠ NISAN PAO....
....JOŠ UVIJEK VJERUJEM DA LJUBAV POSTIOJI.....
.....I NEĆU ŽALITI KADA TE VIDIM S NJIM, NEĆE ME BOLJETI JER ZNAT ĆU TKO SI TI......
.............KAKO ZNAŠ LJUBITI KADA SI SIGURNA, UVIJEK SAM GUBIO KADA SAM LJUBIO........
........I TI SI DIO TOG BOŽANSKOG GRIJEHA, UVIJEK ČEŠ OSTATI BEZ DUŠE LIJEPA.........
.....A SADA SKINI SE, I ZAVEDI ME.....
.....JOŠ JEDNOM USNAMA SVOJIM POBJEDI ME......
.......DO KRAJA SLOMI ME.....
............................................. , BEZ DUŠE LIJEPA .............................................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| KomEnxY (0) | PriNtAj | !#! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.