bittersweet dancing

srijeda, 12.01.2005.

I'm back...

Nikako da napišem nešto novo na blog... Ili nemam snage, ili sam preumorna, ili mi se ne da pa zaboravim i tako stalno iznova... I onda kad sam baš imala želju pisati, blog naravno nije radio... Čist Murphyjev zakon...

Danas mi je bio užasno naporan dan, ali eto ipak sam ostala živa. Hrvatski nije bio težak, sam kaqd nikad ne znam u čemu sam se zeznula misleći da to nekaj znam, a i ne znam kako će profa ocjenjivati. Ma vidjet ćemo... Glazbeni me tako bio bedirao, fakat me bilo strah kako ću ja to odgovarati, ali ipak je sve dobro prošlo, pa je to još jedna zaključena petica... Hvala Bogu, jedna briga manje, makar za 2 tjedna.

I onda to školsko natjecanje iz latinskog... jedan malo veći tekst, samo prijevod latinski hrvatski, rječnik na klupi, sat i pol vremena... Počnem lijepo ležerno, mislim sve ću ja to stići, pa onda skužim kak su neke rečenice zeznute... Na kraju sam napisala sve, ali neke stvari baš nemaju smisla onako kako sam prevela... A šta ja mogu, vidjet ćemo sutra, bit će mi bed samo ako budem baš skroz zadnja... No netko mora i to. ;-)

Moram učiti kemiju, ali to ću ujutro, moram i matematiku probat sutra poboljšati, ali to se neću zamarati... Tak da večeras samo uživam, baš me briga...

Još da mogu do svojih mp3 sa starog kompa, bilo bi savršeno...

- 22:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #