Filmovizija - Susret s djevojkom

srijeda , 26.12.2018.

Filmovizija.ws










Click here: Filmovizija






Ovaj film ima 7 delova... Istoričari još nijesu ustanovili kome dati prioritet. U međuvremenu, grupa lepih žena izlazak na aerodromu.



filmovizija

Ne bas svi,ali ima vise filmova i serija koji igraju vrhunski glumci nase kinematografije... Izražajna sredstva filma leže u izboru planova i njihovog povezivanja, montaže.



filmovizija

www.datingvr.ru - Over the time it has been ranked as high as 15 999 in the world, while most of its traffic comes from Serbia, where it reached as high as 3 216 position.



filmovizija

Film je audiovizuelno djelo koje se nastavlja na strip. Filmska umjetnost je posebna vrsta umjetnosti koja se služi sopstvenim jezikom, gramatikom i stilistikom, čija se suština ogleda u estetski organizovanim ritmički usklađenim redosledima različitih fotografisanih prizora u kretanju, koji pri projekciji stvaraju iluziju realnosti. Ona je sintetička umjetnost koja pored sopstvenih izražajnih sredstava koristi i sredstva drugih umjetnosti: književnosti, pozorišta, slikarstva i muzike. Elementi tih umjetnosti transformišu se u filmu, gube samostalnost i kvalitativno se mjenjaju, stvarajući iluziju doživljaja na gledaoca. Izražajna sredstva filma leže u izboru planova i njihovog povezivanja, montaže. Istorija filma Film, kao najmodernija umjetnost u velikoj mjeri zavisi od nauke i tehnologije. Nastaje i razvija se u uskoj vezi sa razvojem industrijske tehnologije, optičke iluzije i težnjom za predstavljanje pokreta. Praistorija filma je lavirint otkrića, izuma, parcijalnih rešenja i mnogih neuspjeha. Neka od njih su bili slučajna, druga su došla kao rezultat paralelnih istraživanja u nauci i tehnologiji, ali vrlo malo rešenja je stiglo iz namjenskih istraživanja u cilju predstavljanja pokretne slike. Počeci filma se odvijaju po zakonu evolucije, gdje svaki novi mehanizam ili otkriće pokreće novi talas pokušaja u eksperimenata, u nekim slučajevima radi se o rekreativnoj namjeri, a u drugim ciljevi i namjere su čisto naučne prirode. Većina istraživača i začetnika filma su posmatrali pokretnu sliku kao naučni instrument, koji će pomoći naučnicima da lakše shvate svoja naučna istraživanja. To je bila primitivna kutija od dasaka s rupicom na jednoj strani, a unutar kutije sanduka nalazila se svijeća koja je isijavala svijetlo kroz rupicu, te ako se ispred nje stavio neki predmet, mogla se na zidu pratiti projekcija tog predmeta. Projekcijski uređaji Prije toga poznati su principi današnje projekcije u staroj Kini. Bila je to projekcija sjena na praznom bijelom platnu, okrenutom prema publici. Prve spoznaje o prolasku svijetlosti kroz prozirne predmete opisao je 1589. On je na staklo ucrtavao slova i slike, te ih okretao prema suncu i promatrao sjene na podu. Bila je to preteča tzv. Njemački svećenik, fizičar i matematičar Athanasius Kircher u 17. Izvor svjetla bila je obična svijeća. A da bi dobio oštru sliku, ispred crteža je stavio leću. Ovakva naprava je kod ljudi izazvala strah i paniku. Holanđanin Christiaan Huygens razvio je 1659. Sličnu napravu konstruirao je Danac Thomas Walgenstein, takođe u to vrijeme. Istoričari još nijesu ustanovili kome dati prioritet. Pitanje je nije li Walgenstein kopirao Huygens izum. Naime, sačuvani su jedino dokumenti o izumu Huygensa. Kircher prvi je temeljito opisao Laternu magicu, a skicu je 1690. Pokretne slike No ove slike su bile nepokretne, no imaju veliko značenje, jer je izumljena projekcija. Ovaj je uređaj snimke pokazivao kao stražnja projekcija, a gledatelje je zadivio pokretnom slikom, koju je postizao tako da je projektor približavao ili udaljavao od projekcijskog platna. Ako tome dodamo da je među prvima sliku popratio tonskim komponentama, te da je održao brojne uspjele projekcije u Parizu, Budimpešti i Beču, bit će jasno što je phantaskop značio za ono vrijeme. Serijska fotografija Od 1874. Majstor serijske fotografije smatra se Edward Muybridge koji je ovaj sistem fotografije upotrijebio kao sredstvo analize pokreta životinja i ljudi. Najpoznatiji je njegov pokus iz 1867. Postavio je konopce čije je krajeve povezao s okidačima fotoaparata. Kako je konj prolazio i trgao konopce, redom je pokretao okidač na foto-aparatu i vršio samosnimanje. Rezultat su bile fotografije konja u vremenskim intervalima, što je dokazalo da konj dok trči u nekim trenucima ne dodiruje tlo. Njemački fotograf Ottomar Anschütz između 1885. Snimci su se montirali na velike okrugle ploče koje se promatraju na posebnoj napravi tahyskopu, koji u trenutku kada se pojedinačna slika nađe pred otvorom za reprodukciju, okida električnu blic, te slika bude osvjetljenja sa stražnje strane. U početku, takve snimke mogao je gledati samo jedan čovjek, dok se nekoliko godina kasnije nakon usavršavanja nije dobila dimenzija od 6x8 metara. Taj je izum predstavljen u Berlinu 1894. Nekoliko godina ranije, odnosno 1889. Kinematoskop Louis Aima Augustin Le Prince konstruirao je prvu filmsku kameru, a iste godine englez William Friese, radi kameru za film širok 100 mm. Sledeće značajno ime je Thomas Alva Edison koji je 1888. Taj uređaj je prvi projektor koji je poznat u istoriji filma. Međutim Edison je za kinematografiju poznat i po činjenici da je koristio film širine 35 mm koji je i danas profesionalni i najrašireniji filmski format. Film kao umjetnost Za filmsku je umjetnost zaslužan i Max Skladanowsky koji je kamerom koju je konstruirao 1892. Projektor se u dosta detalja razlikovao od onog Edisonovog, no značajna je činjenica da za razliku od Edisonovog kinematoskopa, Skladanowskyjev bioskop je moglo gledati puno ljudi istovremeno. Rođendanom kinematografije smatra se 28. Od toga dana počinje mnogobrojno usavršavanje filmskih kamera i projektora. Teži se prema filmu u boji i tonskom zapisu. Doba nijemog filma i dolazak zvuka Zvijezde nijemih filmova su umjele da se izražavaju bez riječi, koristeći ruke i izraze lica na pomalo prenaglašen način. Otkrićem zvučnih filmova 1927. Mnogi glumci koji su imali izražen strani naglasak ili piskave glasove ostali su bez posla, kao na primer DŽon Gilbert 1899 — 1936 , neprikosnovena zvijezda nijemog filma ili Poljakinja Pola Negri 1894 — 1987. Mnogi filmski umjetnici snimali su prvo sliku, a zvuk dodavali naknadno. Kasnije su se dosjetili da mikrofone sakriju u dekoru, ali je i ta ideja imala jedan propust, glumci nisu smjeli mnogo da se pomjeraju. Unapređenje filmske industrije U početku, filmovi su bili kratki, nijemi bezvučni i crno-bijeli. Unapređenjem tehnologije, unaprijeđen je i film. U teškim i opasnim scenama angažovani su kaskaderi, a eksplozije su namještene pomoću specijalnih efekata. U postprodukciji su neki djelovi kompjuterski obrađivani. Tako je film unaprijeđen i modernizovan.



Akcioni film sa prevodom SRPSKI
Sledeće značajno ime je Thomas Alva Edison koji je 1888. On čini ulica u Havani, koji duva mu poklopac, i Obračun razvija. Kao Film počinje ona slavi njen poslednji smeni kao bicikl kurira izvođenjem gomile-prijatan niz bicikla zaustave jer je prolazi kroz Njujork, razbijanje brzinski rekord u tom procesu. According to MyWot and Google safe browsing analytics, Filmovizija. Countable Data Brief Filmovizija.

[Gay chat osijek|Budva apartmani za prodaju|Prvi seksualni odnos kod zena]






Oznake: www.datingvr.ru

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.