Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

srijeda, 04.05.2016.

Muž mi je bio usputna stanica





Moje ime je Melisa.Moja dobra drugarica,rekla mi je za vase price pa kad imam vremena procitam nesto.Rekla mi je Melisa sta ti mislis dali su to istinite price?

Neznam,neke sigurno jesu!

Kako sam pocela da citam,totalno sam se uvukla u njih,posebno u te price koje nazivaju Incest.Pre nisam ni znala sta to znaci,ali sam znala kako se to radi,tj znala sam o cemu se tu radi.Zivela sam jedan normalan zivot kao i sve druge zene koje imaju porodicu.Nisam ja uopste neka seks bomba ili tome slicno.Oblacim se normalno,nikada nisam pokazivala svoje telo,nisam ni bila svesna kako izgledam.

Uvek sam radi ljubomore morala po muzevom da se oblacim,tako da nisam nikada ni mislila o lepoti svoga tela.

Samo je on znao i video tj uzivao u mojim skrivenim oblinama.Zato i pisem kako nisam neka bomba kako druge zene same za sebe kazu.Citajuci ove price,mnoga pitanja ostala su neresena u mojoj glavi.Iako imam dovoljno godina,nekih stvari i propusta u zivotu nisam bila ni svesna.

Zivim onaj familiarni zivot,posao-kuca-krevet.












Oznake: erotske priče, seks priče, muž, stanica, nove erotske priče

- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.