Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

utorak, 19.04.2016.

Udane žene imaju moć



Pogledi praceni uzdasima,stas i skladno gradjena figura vise izazovna,plovila je ulicom.Cesti tracevi,vise kao zelja neostvarena kruzili su naseljem.

A ja,ni u snu nisam mislio na loto,je je na loto moja Veronika,koja je bila kao loto listic sa dobitnom kombinacijom.Stanovala je par kuca nize od mene,udana zena 35-t godina,muz joj privatnik obrtnik,izgledao je kao oblacno vreme.Nije nikoga ni volio osim Veronike.Ja sam ucesnik tog gledanja za tim divnim kukovima za tom guzom koja je marsirala mojim vijugama,cesto sam onanisao na nju.Imam 21-u godinu,visok pomalo mrsav,ali gdje treba tu ima mesa.

Sama pomisao na Veru kako su je od milja zvali bila je kao samoubistvo iz zasjede,bolje reci ludilo,koje je vise nego moguce,pogotovo ako uzmete u obzir njenog odvratnog muza koji je vazda ljut.

Ali,nije sve tako nestvarno. PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: erotske priče, udane žene, seks priče, nove price, pusica, pusa

- 14:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.