Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

utorak, 23.02.2016.

Matorke - Ucjenili me klinci

Punila sam 42 godinu, i bila sam pomalo nervozna i besna, svodila sam racune sa samom sobom i krajnji rezultat mi se uopste nije svidjao: imala sam dvoje dobre dece, sina i cerku, 18 i 20 godina, solidan brak, dobar posao, muza koji je bio lovator i politicar, naravno nikad nije bio kuci i to me je sve vise nerviralo. Izgledala sam odlicno, visoka sam 165 cm teska 50 kg, u top formi, redovno sam vezbala, ali opet mi je nekako bilo dosadno. Sex sa muzem sam imala vrlo retko jednom u dva meseca i jednom recju bila sam frustrirana. Na poslu su me spodavali kojekakvi gnjavatori ali sam ja prema svima bila uzdrzana i hladna.
ali….


jednoga dana sin se vratio kuci sa modricom na oku rece da su ga dvojica mangupa presrela pred zgradom i izudarala otevsi mu mobilni telefon i nesto malo para, inace jedan od njih je stanovao u susednoj zgradi i bio je vrlo problematican iako je imao isto godina kao i moj sin.
vec ionako besna i nervozna obukla sam se i otisla do roditelja tog mangupa da im kazem da pripaze na svoje dete i naravno da povratim telefon i novac koji su mu uzeli.
ljudi su me lepo primili i saslusali.

Nakon nekoliko sati pozvao me je otac tog momka i doneo mi je telefon i novac uz molbu da ne zovem policiju i da se to vise nece ponoviti. I tako je to pocelo, moj se zivot iz jedne teske dosade pretvorio u horor film.

Nekoliko dana posle tog dogadjaja vracala sam se sa koktela koji je bio priredjen u mojoj firmi, posto je bilo leto, bila sam obucena u najminimalniju haljinu koju mozete da zamislite, nije bilo kasno negde oko 17 casova i onda se to desilo. PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: matorke, matorke price, erotskeprice, ucjene, nove price, 2016, pusica

- 19:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.