Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

nedjelja, 22.11.2015.

Erotske priče - Moja najbolja prijateljica



Ana, moja istinska, iskrena prijateljica, bila je više nego razočarana kad je, kako to obično biva, zadnja u nizu osoba iz našeg društva saznala da je suprug vara. Naročito su je pogodila dva aspekta te prevare, koja su se očitovala u činjenici da je i žena s kojom je to činio bila osoba od njezina povjerenja, zajednička nam prijateljica, ali isto tako i, kako mi je povjerila, spoznaja da je vara muž kojem je u svemu, pa i u seksu, na sve načine željela ugoditi. Ispričala mi je, vezano uz to, kako je njezin suprug strašno guštao na dobar felacio, posebice ako bi taj čin bio ukupan seksualni akt, odnosno ako bi se njime dolazilo do njegova svršavanja i tu stalo, bez ikakvog daljnjeg tijeka koji bi uključivao i njezin orgazam. I Ana bi, kazivala mi je, beskrajno puno puta pristajala na takav slijed događaja, čak ga i poticala, kako bi njezinom dragom bilo lijepo i kako bi, mislila je, ostao zauvijek samo njen.

Slušajući je kako gotovo sa zanosom priča o odanosti suprugu, bez obzira na iskustvo koje upravo proživljava, pomislila sam, doduše ne bez grižnje savjesti, da bih je na sličan način mogla i ja iskoristiti, da ne kažem zloupotrijebiti. Ana, znala sam to pouzdano, niti ne sluti da svoje djevojaštvo od preko trideset mogu zahvaliti ili pak spočitnuti biseksualnoj orijentaciji, u kojoj su izraženiju naklonost imale pripadnice ljepšeg spola, posebice one aktivne, one koje su više voljele pružati nego primati užitak.
Predložila sam Ani da prespava kod mene, obrazlažući kako će joj prijateljsko čavrljanje do kasno u noć zacijelo pomoći da lakše prevlada prvi dan teške emotivne krize. Ni ne sluteći kakvu joj zamku spremam bezglavo je uletjela u nju, zaplela se u mrežu iz koje se, sada sam već bila duboko uvjerena, neće tako lako izvući.

PROČITAJ CJELU EROTSKU PRIČU

Oznake: erotske priče, najbolja prijateljica, lezbike

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.