VICEVI > FUN< FUN>FUN

utorak, 02.09.2008.

Crvenkap´ca

Ulazi Crvenkapica u redakciju lokalnog radija:
"Dobar dan, ja sam Crvenkap´ca, meni mojoj baki danas rođendan,
pa ak´može nešt´u eter da poručim..."
Ovi, prezaposleni i ne dižu pogled:
"Ajd´, ćerce, ma eno ti vrata glavnog urednika, pa ako on dopusti..."
Uđe Crvenpaica glavnom uredniku, kad tamo sjedi stara, zadrigla pedofilčina,
a ona će nedužno:
"Dobar dan, ja sam Crvenkap´ca, meni mojoj baki danas rođendan, pa ak´
mogu nešt´u eter da joj poručim..."
Idiotu cure sline: "Pa dobro, dušo, sve se možemo dogovoriti, ali to nešto i košta..."
I krene prema njoj otkopčavajući šlic.
"Joooooj, gospod´ne uredniče, ja vam to nikad nisam prije rad´la..."
"Ne beri brigu, dušo, samo ti njega drži, striček će sve ostalo sam..."
I isuče on udava, a mala ga primi objeručke i drekne u njega: "Baaako, sretan ti rođendaaan!"

- 12:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #