en-sof

nedjelja, 05.02.2006.

nakon dugo vremena

puno hvala svima na komentarina, prvo onima koji su me podrzali i pruzili mi toplu rijec i rijec podrske. hvala vam sto postoite, osjecam, iako vas samo ovako poznajem koda vas znam godinama. stvarno vam hvala. a drugo hvala i onima koji su me popljuvali i rekli svoje misljenje, vama stvarno hvala jer da vas nema ja bi i dalje vjerovala da je svijet lopta sarena na kojoj je sve tako predivno ovako ste vi ti koji me spustite na zemlju, i zbog kojih sam jaca i cvrsca. a da se vratim malo onima koji su mi podrska zbilja vas volim. imate najvecu pusu.
ja sam ok, oporavljam se tek sad izlazi sve ono sto je godinama tu, mamu i sebe sam makla daleko od njega, ona se oporavlja super preporodila se i ponosna sam na nju. a meni moj posao ne dozvoljava dugo zakopavanje u sebe i dopustit si da predugo drzim probleme u sebi i unistavam se. svaki dan je nova borba, svaki dan otkrivam nesto novo.....
uskoro cu stavit novi post, sad mi je malo prevelika guzva pa ne stizem nista. imate svi pusu i hvala sto ste tu,sto postoite
volim vas
en-sof

05.02.2006. u 18:38 • 64 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Komentari da/ne?

Opis bloga

moja dusa i srce

moja muzikica

www.youtube.com
www.youtube.com