en-sof

utorak, 13.12.2005.

rijeci su bile suvisne



setajuci uz more, gledajuci igru valova i sjena
koje su na mjesecini iz sekunde u sekundu stvarale nove oblike
ocarana tom igrom ugledala sam tebe
sjedila si na stjeni bezbrizno,
uzivajuci u dodirima mora i mjeseca na svojoj kozi
opijena tom ljepotom i zeljom koja se u meni radja
ostala sam ukipljena i opcinjeno te gledala
svaki tvoj pokret u meni novu vatru je stvarao
svaki novi val nadu budio
disat sam prestala da tu ljepotu narusila ne bi
ali more je drugacije htjelo
podigla si glavu i pogledala ravno u mene
u tvoje oci kao da se ocean pretocio i najsjajniju zvijezdu spustio
opijena tim prizorom kao hiptnotizirana krenula sam k tebi
rijeci su bile suvisne
tisina je govorila sve
pogledi su pricali
duse odgovarale
nasa spojena tijela smiraj trazila
svako gasenje vatre u nama
budilo je novu zelju, novu strast
svaki djelic tijela okupan je bio
dodirima, poljupcima strascu koja nas je nosila u nova budjenja
a mijesec se njezno smjeskao
more nas je kupalo
prolazili su tako sati u tom vrtlogu strasti
tamo negdje pred zoru zaspala sam u tvom narucju
sa najljepsim osmjehom na licu
u tim trenucima bile smo najsretnija bica na planetu
uzivala si u tom prizoru
u onome sta cutis u sebi
milovanje sunca me probudilo
i tebe mi odnjelo
vise te nikad vidjela nisam
al stao je trag tvoj
i danas kad ugledam stjene i more
na licu mi osmjeh zatitra
vratim se u neke prosle dane do tebe i mene
okupane mjesecinom i morem u vrtlogu strasti
kada su rijeci bile suvisen
a mi smo sve znale
jedna drugoj se predale
onako cisto i bez spona.....
u ljubav vjeru vratile

13.12.2005. u 11:42 • 29 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari da/ne?

Opis bloga

moja dusa i srce

moja muzikica

www.youtube.com
www.youtube.com