ALIAS JARNO

missing...+amnezija

di je moj labello?? Svaki dan isto pitanje...koja je fora u tome...svaki, ali svaki dan ja po kuću tražim labello, tj rosal mazalo za usne...a zašto? E pa zato jer stalno iznova nestaje...ne mojom krivnjom; uvijek ga neko uzme i onda ja , pošto sam ovisna o tom malom čudu, moram prekopavati cijelu kuću...uopće ne znam koa je fora u tome da nam neke stvari stalno nestaju....kao npr sokne....oke, taj je problem nestao ali prije nikak nisam mogla naći par istih sokni; jednostavno su nestajale...
daljenski je još jedna stvar koja, doduše samo na par sekundi, biva smatrana nestalom...ležim u krevetu, prešaltam program , za par sekundi hoću opet isto napravit , tražim daljenski i naravno nemam pojma di sam ga stavila...kao da me pogodi stanje kratkotrajne amnezije...i to mi se stvarno često događa...neke sitnice; napravim nešto i onda se za par minuta pitam jel sam to napravila ili nisam...

02.03.2005. u 21:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...