Upozorenje pred drugi dolazak - Brzog datiranja

srijeda , 19.12.2018.

Poruke Upozorenja










Click here: Upozorenje pred drugi dolazak






Kuša ih korupcijom, manipulacijom moći i uvođenjem loših zakona stvorenih da uzrokuju bol i nevolju. Isus prvo upućuje na priču iz Staroga Zavjeta.



upozorenje pred drugi dolazak

Sloboda je dar ,data svakom čovjeku, od Boga ,koji poštuje slobodnu volju Njegove djece. Moj otac je zbog Njegove ljubavi prema svakom djetetu i svom Njegovom stvaranju zadrzao Njegovu Ruku. Vidim da se teolog nije dotaknuo ni DANIELOVOG proroštva ni Otkrivenja! I čak sam zahvalna dragom Bogu, jer Njegov dragi glas daje mi do znanja zašto sam jučer imala to viđenje, koje me je jučer strašno mučilo, jer sam mislila da se radi o upozorenju na moj račun.



upozorenje pred drugi dolazak

POSLJEDNJA PORUKA - A onaj dan i onaj čas ne zna nitko, ni anđeli na nebu ni Sin, nego samo Otac. U grozotama, koje prolazite, možete uzviknuti: Čas je tu!



upozorenje pred drugi dolazak

Ispuni me sada, O Gospodine, darom Duha Svetoga, da prenesem Tvoju najsvetiju Riječ grješnicima, koje moram pomoći spasiti u Tvoje Ime. Pomozi mi da ih prekrijem, kroz moju molitvu, Tvojom Predragocjenom Krvlju, tako da mogu biti privučeni Tvom Svetom Srcu. Daj mi dar Duha Svetoga tako da ove jadne duše mogu uživati u Tvom Novom Raju. AMEN Knjigu možete naručiti na ovaj email: drugidolazak upozorenjepreddrugidolazak. Cijena: 9,93 kn Medalja Spasenja Cijena: 9,93 kn Knjiga Istine Uvod Poruke: studeni 2010 — srpanj 2011 Meki uvez 252 stranice. Cijena: 57,00 kn Knjiga Istine Prvi Dio Poruke: srpanj 2011 — siječanj 2012 Meki uvez 256 stranica. Cijena: 57,00 kn Knjiga Istine Drugi Dio Poruke: siječanj 2012 — listopad 2012 Tvrdi uvez 455 stranica. Cijena 111,00 kn Knjiga Istine Treći Dio Poruke: studeni 2012 — rujan 2013 Tvrdi uvez 437 stranica. Cijena 111,00 kn Križarski Molitvenik Cijena: 30,00 kn Blagoslovio nas naš Bog Otac i Sin i Duh Sveti Srijeda, 6. Ljubav prema Meni, Isusu Kristu, je nestala i duh Moje Crkve se isušuje tako da će uskoro Ona postati tek pustinja. Bit će lišena života i samo uistinu vjerni među Mojom Crkvom držat će Srce Moje Ljubavi da kuca stalno, dok će se sve ostalo, što Je okružuje, sasušiti sa svakom mrvicom života isisanom iz Nje. Nikada prije, od Mog Razapinjanja, Kršćanstvo nije trpjelo takav progon zbog prezira Riječi Božje. Sve što se smatra svetim u Nebeskom Kraljevstvu Mog Oca opustošio je čovjek čije srce više ne osjeća ljubav prema svom Stvoritelju Bogu Svevišnjem. Oni koji Mu ostanu vjerni, i koji Ga ljube i cijene, osjetit će Njegovu Bol u svojim srcima poput mača koji probada i nanosi strašno trpljenje, ali koji neće ubiti. One s istinskom ljubavlju prema Bogu bit će nemoguće odvojiti od Njega zato što su vezani za Njega pupčanom vrpcom koja ne može biti prekinuta. Bog će, Svojim Milosrđem, uništiti Svoje neprijatelje koji pokušaju ukrasti duše onih čija su imena sadržana u Knjizi Života. Moje Vrijeme je gotovo nad vama. Nikada se nemojte odreći nade i ne očajavajte, kada svjedočite djelima Moga neprijatelja i brzini kojom njegove lukave postupke prihvaćaju bezazlene duše. Ja Sam prije svega Bog Velike Strpljivosti i Moje Milosrđe će se izliti nad ljudski rod u izobilju usred plamenova Moje Ljubavi. Ovi plamenovi će uliti obnovu vjere u Mene od strane onih koji su otpali od Mene, baš kao što će uništiti sotonu i svakog demona i palog anđela koji drže za taoce one duše koje pripadaju Meni, ali koje su se odvojile od Mene. Moje Vrijeme će doći, ali ne prije nego svijet vidi znakove koji su naviješteni u Knjizi Otkrivenja i Knjizi Istine. Nemojte Me se bojati. Pripremite se za Mene. Odbacite lažna obećanja koja su dali Moji neprijatelji. Ostanite odani, uvijek, Mojoj Riječi. Moji neprijatelji neće imati udjela u Mom Kraljevstvu. Moji ljubljeni vjerni, uključujući one koji Me zazovu, tijekom Upozorenja, nikada neće umrijeti. Jer njihovo je Novo Kraljevstvo, Moje Kraljevstvo, Ono koje je obećano Meni, Mesiji, Kralju svega vremena, svijeta bez kraja. Ovo može biti vrijeme zbrke, podjele, žalosti i žudnje za onima koji Me predstavljaju na ovoj Zemlji da proglašavaju Istinu. Istina nikada ne umire. Moje Kraljevstvo je vječno i vi, Moja ljubljena djeco, pripadate Meni. Ja ću vas voditi prema vašem zakonitom naslijeđu. Ufajte se u Mene. Slušajte Me preko ovih Poruka, Knjige Istine. To je Dar Božji za vas kako vi nikada ne bi zaboravili Moje Obećanje da ću ponovno doći suditi žive, one koji su živi na ovoj Zemlji kao i one koji su umrli u Mojoj Milosti. Ja ću pokazati znakove svake vrste diljem svijeta sada. Oni koji su blagoslovljeni Darom Duha Svetoga znat će da su poslani vama po Zapovijedi Mog Ljubljenog Oca. Slušajte Me samo preko ovih Poruka u ovo vrijeme. Ja vas sve vrlo nježno ljubim i sve vas držim Mojima. Neka niti jedan čovjek ne pokušava ukrasti niti jednu jedinu dušu od Mene, jer će trpjeti vječnu muku zbog svojih djela. Vaš Isus Posljednja poruka: 1331. NIKADA PRIJE, OD MOG RAZAPINJANJA, KRŠĆANSTVO NIJE TRPJELO TAKAV PROGON Srijeda, 6. Niti ću ikada zanijekati Postojanje Isusa Krista kojeg je čovječanstvo pokušalo uništiti ne samo tijekom Njegove patnje na Križu već i nakon toga. Ja sam jedno s Isusom Kristom. Govorim u Njegovo Ime. On me podiže tako da i ja također, na moj ponizan način, mogu pomoći otvoriti vaše srce Čistoj Ljubavi koju On ima u Svom Srcu za vas i samo za vas. Marija Bozjeg Milosrdja poziva svu Vojsku Ostatka da zajednicki ustraje u zajednistvu i u zarkoj zajednickoj molitvi za zastitu ove Svete Misije,zbog zestokih i pojacanih napada zloga na ovu Svetu Misiju koji je jako uzrujan zbog Medalje Spasenja. Naručite Medalju Spasenja Na ovaj e-mail možete naručiti Medalju Spasenja: drugidolazak upozorenjepreddrugidolazak. Uzdigni moje srce, da bih Ja osjetio Prisutnost Tvoga Sina. Donesi mi mir i utjehu. Moli da doista budem obraćen. Pomogni mi da prihvatim Istinu i otvori moje srce da primim Milosrđe Tvoga Sina, Isusa Krista. Križarska molitva 24 Potpuni oprost grijeha Oni moraju moliti ovu molitvu sedam dana zaredom i zadobiti će dar potpunog oprosta i Snagu Duha Svetoga. Za katolike i one koji nisu katolici. Katolici moraju nastaviti redovito ići na Ispovijed, jer tako traži Isus O Moj Isuse, Ti si svjetlost svijeta, Ti si plamen koji dodiruje sve duše. Tvoje Milosrđe i Ljubav ne poznaju granice. Nismo zavrijedili žrtvu koju si Ti podnio za nas Svojom Smrću na Križu, ipak znamo da Tvoja Ljubav za nas nadilazi našu ljubav prema Tebi. Udijeli nam, Gospodine, dar poniznosti da zavrijedimo ući u Tvoje Novo Kraljevstvo. Ispuni nas Duhom Svetim da hrabro stupamo naprijed i vodimo Tvoju Vojsku u propovjedanju Istine Tvoje Svete Riječi te pripremimo našu braću i sestre za Tvoj Slavni Drugi Dolazak na zemlju. Prikazujemo Ti same sebe, naše žalosti i trpljenja kao dar Tebi za Spasenje duša. Smiluj se svoj Svojoj djeci gdje god bili.



Proročanstva o Kraju 3/5 Veliki Predznaci Pred Dan Suda (I Deo) Poslednji Događaji
Koliko duša ste udaljili od Mene, o djelatnici zla! Osobito bih preporučio poruke koje dobiva MARIJA OD BOŽANSKOG MILOSRĐA kojoj je Gospodin rekao da je prorok posljednjih vremena. Kad prođe bič razorni, ne, neće nas dohvatiti, jer od laži načinismo sebi sklonište i od obmane skrovište. Kako bilo, u mjesecima koji su vodili do prve poruke, iskusila je duhovnu obnovu i svjedočila je osobnim objavama Djevice Marije, iako je to čuvala za sebe. Ovaj dan je vrlo blizu. Ako okreće leđa svojoj braći i sestrama , kada im prouzrokuje bol i tugu i odbija ih, tako odbacuje cijelu obitelj. Stoga će to biti razdoblje patnje , kad će duše trpjeti bol čistilišta, tijekom kojeg ce se odvijati pročišćenje. Druzite se sa Mnom. Djela apostolska 2,17-21 ČETRDESETI DAN NAKON ISUSOVA USKRSNUĆA Danas slavimo Uzašašće Kristovo. Kada vidimo tri znaka: 1 Svjetska glad, kada će ljudi ubijati za hranu, 2 Podjela u Crkvi, 3 Obvezni čipovi u tijelo će biti provedeni. Krvlju, suzama i molitvama pravednika Bog će se dati umilostiviti.

[Slavija Hotel Belgrade|Cure za udaju split|Poruke za muvanje preko fb]






Oznake: posljednja, poruka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.