Poruke za muvanje preko fb - Susret s djevojkom

utorak , 18.12.2018.

Kojim fotkama i forama da smuvate nekog preko Fejsa?










Click here: Poruke za muvanje preko fb






I ja sam kreirala profil. Naravno, ukoliko uradite sve maximalno što se vas tiče, drastično povećavate šanse da se devojci dopadnete i da uspete da je smuvate i zavedete da vam ona kaže DA, ali ipak uvek imajte u vidu da i tada čak ostaje mali procenat šanse da vas ona ipak odbije.



poruke za muvanje preko fb

Koliko me voliš toliko ću živeti, koliko mi je još dana ostalo? Tako sebe dovodite u priliku da krenete nešto konkretnije sa tom devojkom koju poznajete a koja vam se svidja. Slično kao i kod Tindera, korisnici skroluju kroz profile, ali samo žena može da započne razgovor i to u roku od 24 sata od kada se drugom korisniku dopadne.



poruke za muvanje preko fb

TOP 6 APLIKACIJA ZA MUVANJE: Ovo su najbolji sajtovi za upoznavanje i dejt (FOTO) - Ne vidim bas dobro, ali zato znam pismo slepih. Izgubio sam svoj broj telefona, da li mogu da dobijem tvoj broj?



poruke za muvanje preko fb

Ljudi s kojima se družim, družim se. Za one koji su u drugom gradu ili državi, Skype mi je sasvim odgovarajuće rešenje. Čista komunikacija bez svih onih lajkova i gluposti. Imam ortaka koji preko 90% muvanja ostvaruje na fejsu ali on bukvalno živi za to. Jednom je kod njega hteo da mi nešto pokaže na kompu ali eto ti kad on ugleda jedan profil na kome je dobra ženska, pošalje joj poruku, pa u njenim prijateljima još dve drugarice i eto lančane reakcije... Na kraju mi nije ni pokazao to što je hteo. Fejs je prevaziđen, svi na ask. Recicu sto i vecina... Nije kriv fejs vec ljudi, sve zavisi od toga ko je kakva osoba. Imam fejs i imam prilicno prijatelja ali samo sa nekolicinom njih sam bliska i pricam bukvalno o svemu i svacemu i zaista tu ne vidim nista lose. Nemam nameru da muza prevarim, on zna moju sifru na fejsu on mi je i napravio profil i to na njegovu incijativu i on moze da vidi ali mu ne koristi bas previse, posto se sa nekim od prijatelja dopisujem na engleskom tako da... Ako bas smatram da ce nesto napraviti problem, obrisem i uklonim to... A inace, nemam obicaj bas da lajkujem, to radim samo bliskim prijateljima sa kojima komuniciram... Evo da se i ja prikljucim temi. Moja sestra je pre mene kreirala profil na fejs-u sto mi se nije uopste svidelo. To je bilo pre par godina. Rekla sam da tako nesto necu uradiiti ali ipak jesam. I ja sam kreirala profil. Bilo mi je potrebno zbog fax-a, zbog raznih grupa gde jedni drugima pomazemo oko ispita... Naravno pronasla sam dosta ljudi sa kojima se nisam videla cak od osnovne skole. To i nije tako lose. Buduci da neki od njih zive u inostranstvu-ovako mozemo da se cujemo, ispricamo mada nije isto kao kada sa njima pricas face-to-face. Bolje i to nego da zauvek izgubim kontakt sa njima. Ali isto tako primetila sam da potpuno nepoznate osobe, ne znam na koji nacin su me pronasle , salju mi friend requests, salju poruke... To je bilo u pocetku kad sam kreirala profil. U poslednje vreme primetila sam da ukoliko prokomentarisem nesto npr. Sta sam ja magnet za njih? Cao drage forumasice i forumasi: Otvorio sam nalog samo radi ove teme,jer nista sto mene tacno zanima nisam mogao da nadjem. Naime,imam 21 godinu, i nikad nisam muvao djevojku preko facebook-a. Al' jednostavno ima par cura koje mi se jako dopadaju iz moga grada su,ali ne gledam ih po ulici, u kaficima itd ,i ne znam kako da im posaljem poruku. Koju posluku porati: Ozbiljno dame moje,mozete li mi reci kako bi mogao da pocnem razgovor,jer meni je potrebno samo to - pocetak razgovora. Posle toga sam na konju. Inace sam prilicno zgodan momak,proputovao sam jako puno za svoje godine,obrazovan sam, nisam kreten al opet nisam ni mulac neki: Dakle - kako bi vi voljele da se vama neki momak javi?



KAKO ŽENE ZAVODE
Izbacite iz svoje glave one programe koji vam govore da niste vredni, da ste glupi, da ste ružni, debeli ili slično. Najljepše na tebi sam ja! Ukoliko ste se odlučili za flert preko chata, nadamo se da smo Vam bar malo olakšali i da ćete za koju god foru da se odlučite ubaciti i nešto svoje i biti originalni. Curo, da sam bumbar stalno bi zujao oko tebe jer si kao cvet. Ona: A koliko si to imao devojaka do sada? Ne bi li izgledali slatko na svadbenoj torti? Na primer, ukoliko ste primetili da voli životinje, možete povremeno kačiti neke zanimljive slike ili video klipove sa slatkim životinjama da bi ste joj na taj način privukli pažnju da vas spazi i možda čak ili lajkuje ili iskomentariše objavu.

[Dame starije|Erotika hrvatska|Kako se špijuniraju naše poruke kroz Viber, Skype, Facebook i sve druge aktivnosti na računaru?]






Oznake: www., upoznavanje, net

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.