< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (2)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (7)
Svibanj 2009 (10)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nes o meni

Ime:Jadranka
e-mail: enika36@gmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su moji anđeli :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sada je točno:





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us


trenutno vas viri:::


do sad vas je zavirilo...





šta volim :
-pomagati ljudima
-dobre knjige
-djecu
-kazaliste
-more
-ljeto
-dobru muziku


a šta nevolim:
-mlijeko
-maglu
-glupe filmove
-zimu
-bolest
- neiskrenost

linkovi nekih meni dragih ljudi :
moj mali blesavi braco
moja dianica
moja Enčica
tipkovnica mala
Stelina mama
moja luda sestra haha
djus
ninin blog
striček niskozemac
varazdinka na privremenom radu he he
antonijev blog Jadranka2
princeza Anja
princeza Franka



Linkovi

ova svijećica je za sve anđele
koji više nisu sa nama, a cijeli
je život bio pred njima:

Image Hosted by ImageShack.us


Ova me slikica podsjetila na jednu dragu djevojčicu Stelu
koja nas je prerano napustila.
Nadam se Stelice da te ovakvi anđeli uvijek prate i čuvaju.
Tebe, Juricu, Josipa, Unu, Snježanu,
i sve one mlade živote...


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

vrtić loptica
Magdalenablog
tonkamladost
lobyM
omladinka
kaledioskop-švabica



evo nekih linkova koje rado čitam:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vatrogasni portal
Marija Đakovo
Iskreni
blaž kolekcionar


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ova slikica u spomen na naše Kornatske HEROJE.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 26.01.2009.

post svašta pomalo....

Kako je bilo burno ovaj mjesec ostali smo dužni zahvaliti Vam se na rođendanskim čestitkama, pa još jednom svima hvala.. Evo da vam malo pokažemo kak je to izgledalo iako su curke strogo cenzurirale slikice koje smiju na blog a koje ne zujosretan lovi nas neko predpubertetsko ludilosretan hehe ovako su čekale svoje goste :
Image Hosted by ImageShack.us
Diana
Image Hosted by ImageShack.us
Ena
ovo je ekipa
Image Hosted by ImageShack.us
nisu svi neki fale
ovak je nekak izgledala torta koja i nije bila torta jer ne volimo šlagirane kolačewink
Image Hosted by ImageShack.us

a najviše se jela........
Image Hosted by ImageShack.us

I to bi bilo sve od rođendanskog tuluma a ostalo je velika tajna

A posljednjih smo dana vjerujemo kao i svi u navijačkim bojama i ne sluša se ništa osim Morske vile i ostalih navijačkih pjesama..hrvatskahrvatska
pa evo i jedne navijačke sličice
Image Hosted by ImageShack.us
Navijat moraju svi neki milom a neki silom hehesretanwink
Na kraju čestitamo rukometnoj repki i našem prvom skijašu svijeta Ivici Kosteliću na predivnom sportskom vikendu.
Do idućeg postanja sve vas lijepo pozdravljamo i šaljemo Vam velikukisswave



| komentari (9) | print | # |

ponedjeljak, 19.01.2009.

USPIJELIIIII SMOOO.....

Prepisujem sa bloga našeg prijatelja niskozemca::

LJUDI MOJI, USPIJELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SMO…..PREMASILI SMO MAGICNU BROJKU OD 60.000,00 KUNA!

NAKON SAMO DEVET DANA ZAVRSAVAMO SA AKCIJOM „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI“!

STO RECI, NEGO OVO JE NEVJEROVATNO….SVAKA VAM CAST DRAGI MOJI LJUDI!

i ja se zahvaljujem svima koji se nisu oglušili i pomogli na bilo koji način ma znala sam ja da još ima nade za ovaj svijet sretan i da ima ljudi koji su spremni pomoći još jednom od srca HVALA!!!

Više o svemu na blogu našeg velikog niskozemca
i naravno na blogu naše princeze male Anje

Velika kiss maloj fajterici i svima vama koji ste pomogli....thumbupwave

i za kraj jedan spot

to sam dužna mojem duo fantastikusu sretankiss



| komentari (5) | print | # |

petak, 16.01.2009.

Humanitarna akcija DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI ide dalje

Između ostalih koji su se uključili u akciju o kojima možete pročitati na blogu našeg niskozemca uključio se i Večernji list. Članak prenosim iz Večernjeg u potpunosti:

DAH ŽIVOTA Mala Anja Kostanjevečki treba našu pomoć da lakše diše
Svaki dan Anjina života nama je razlog za slavlje
Autor HASSAN HAIDAR DIAB

Image Hosted by ImageShack.us

Anja s roditeljima



U svojih šest godina Anja nikad nije doživjela bezbrižan dan. Jutra, dani i večeri za nju su bespoštedna borba. Ne može pomaknuti ruke ni noge, niti govoriti. Svaki dan proživi i stotinjak epi-napada, a na život odgovara mimikom. Tek rijetko, kažu njezini neutješeni roditelji, učini to osmijehom.

Život pun patnji
Jasmina i Tomislav Kostanjevečki sve teže prolaze kroz strašne bitke svoje kćeri. Njihov život, baš kao i njezin, tone u moru sve više problema.

- Anja je pri porodu ostala bez kisika, reanimirana je ali je pala u komu. Ustanovljeno je da je pretrpjela moždani udar zbog kojega su joj otkazali svi ekstremiteti. Zbog cerebralne paralize ne govori, hrani se preko sonde i potpuno je ovisna o tuđoj pomoći. Uz sve to, preboljela je već čeiri upale pluća - suznih očiju govori majka Jasmina. No, svako novo jutro u kojem Anja otvori oči, roditeljima je iznova ono najsretnije jutro.

- Ne možete ni zamisliti koliko je teško promatrati njezine patnje, bez mogućnosti da ih zaustavite. Ali svaki novi dan Anjina života, naš je razlog za slavlje. Suprug i ja se borimo za svaku minutu njezina života - govori Jasmina. No, financijske su im zapreke, toliko bitne za Anjin život, pregoleme.

- Prije tri godine smo podigli 45.000 eura kredita za Anjino liječenje epilepsije u Njemačkoj, rehabilitaciju u Ljubljani, te lijekove koji nisu na listi HZZO-a - kaže Jasmina, koja je radi kćeri već duže vrijeme na bolovanju i prima 2000 kuna od Centra za socijalnu skrb.

Uvijek u minusu
Suprug, koji je kao pripadnik Domovinskog rata ostao raditi u MUP-u, posljednjih godinu dana također je na bolovanju pa ima smanjene prihode, na koje još sjeda i rata kredita. Mjesečno ima ostane 4000 kuna, a za Anjino liječenje treba 5000. Sada joj je zbog čestih infekcija dišnih putova za život prijeko potreban drenažni prsluk, ali njezini roditelji tih 11.000 dolara nemaju. Pomozimo Anji da živi!

Pomozimo
Kunski račun Anja Kostanjevečki
Zagrebačka banka
(2360000–1000000013)
3113728810

Devizni račun Tomislav Kostanjevečki
Zagrebačka banka (2360000–1000000013)
br. računa: 2435841613
IBAN broj: HR323600003226926047
SWIFT CODE: ZABAHR2X


Velika HVALA Večernjaku što je podržao ovu akciju kao i svim ostalima koji su pomogli, a VI KOJI NISTE ŠTO SE ČEKA još samo 31.800,00 kuna od predvidenih 60.000,00....

više o akciji možete pročitati na
target=_blank>humanitarianniskozemac.blog.hr/

a o malenoj hrabroj princezi na
malaanja.blog.hr/

kiss svima koji pomažu u ovoj akciji wave




| komentari (2) | print | # |

srijeda, 14.01.2009.

rođendan je iza nas,vraćamo se u akciju Darujmo Anji da nastavi živjeti

Ajmo ljudi još samo 31.800,00 kuna ,!!Upadate:: NE MIČEM OVAJ POST DOK NE DOPREMIMO TAJ PRSLUK IZ AMERIKE , AJDE TRGNITE SE MALO..još samo 40.700,00.kunića.thumbup
Dragi moji prijatelji,poznanici i blogerski prolaznici ovo je post našeg dragog prijatelja humanitarnog niskozemca Maria
pa se i mi priključujemo molbama; nemojte okrenuti glavu, pomozimo svi zajedno našoj maloj princezi maloj nasmijanoj Anji da nastavi lakše i kvalitetnije živjeti i da nas i dalje sve zajedno uveseljava svojim prekrasnim osmijehom.
Kap po kap čini slap učinimo i mi svi jedan slap života za ovu prekrasnu neumornu i nadasve hrabru djevojčicu i njezine roditelje jer ipak na kraju sve što iza nas ostaje to su naša djeca.

Kopirano sa bloga našeg niskozemca :-)

Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.
Image Hosted by ImageShack.us

Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teskom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK www.SmartVest.info iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
Image Hosted by ImageShack.us

Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom :„DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 , pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !

Idemo po taj prsluk šta se čeka, ako ništa drugo kopirajte tekst i pošaljite ljudima.... ili nemojte danas popiti kavu nego uplatite na račun ima nas dovoljno da sakupimo i za tri takova prsluka sretanthumbup
sve vas pozdravlja enika wave



| komentari (2) | print | # |

utorak, 13.01.2009.

Mojim curkama za 11. rođendan...


Glitterfy.com - Glitter Graphics


ne mogu vjerovat da je prošlo već 11 godina od kad ste bile ...
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



| komentari (7) | print | # |

ponedjeljak, 12.01.2009.

Humanitarna akcija : DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI

Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.
Image Hosted by ImageShack.us

Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teskom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK www.SmartVest.info iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
Image Hosted by ImageShack.us

Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom :„DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 , pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !


12.01.2009. 11,30h

Vidim da ima upita kako uplatiti novcanu donaciju iz inozemstva.
Oprostite ali jednostavno sam smetnu sa uma.
Dakle svi Vi koji zelite uplatiti novcane donacije iz inozemstva mozete uciniti na sljedeci devizni racun male Anje:

br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
2360000-1000000013
broj deviznog računa
2435841613
Iban broj:
HR323600003226926047
Swift Code:
ZABAHR2X
Av.Dubrava 43
10040 Zagreb
Poslovnica 016407

A za sve ostale u Hrvatskoj da jos jednom ponovim broj ziro racunan u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 s p0ozivom na broj 3113728810

U razgovoru sa anjinim roditeljima javljeno mi je da je u ovu svrhu danas socijalna skrb opcine Dubrava u zagrebu uplatila 1.000 kuna.
Dakle dragi moji dobri ljudi jos samo 49.000,00 kuna.
IDEMO

Dragi moji prijatelji,poznanici i blogerski prolaznici ovo je post našeg dragog prijatelja humanitarnog niskozemca Maria
pa se i mi priključujemo molbama; nemojte okrenuti glavu, pomozimo svi zajedno našoj maloj princezi maloj nasmijanoj Anji da nastavi lakše i kvalitetnije živjeti i da nas i dalje sve zajedno uveseljava svojim prekrasnim osmijehom.
Kap po kap čini slap učinimo i mi svi jedan slap života za ovu prekrasnu neumornu i nadasve hrabru djevojčicu i njezine roditelje jer ipak na kraju sve što iza nas ostaje to su naša djeca.



| komentari (1) | print | # |

utorak, 06.01.2009.

za našu malu princezu malu Anju...

Riječi ove pjesme govore sve...
Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Ja ti donosim smijeh na napuklim usnama
Dug sam prešao put da ga dijelimo napola
Pa se spuštam na pod kraj tvojega jastuka
A ti mi želju pokaži
Da ustat ćeš ko nekada

Samo ozdravi mi ti
To je sve što sam od neba tražio
I svaki korak tvoj što ga napraviš
Ja bih usnama nagradio
Samo ozdravi mi ti
To je sve što sam od neba tražio
I svaki osmijeh tvoj
Što mi pokloniš
Kao zastavu bih razvio
Samo ozdravi mi ti

Ja ti donosim smijeh na napuklim usnama
Da te zagrnem s njim u prohladnim noćima
Pa se spuštam na pod kraj tvojega jastuka
A ti mi želju pokaži
Da ustat ćeš ko nekada

Ja ću čekati na tebe
Kada ustaneš i kada kreneš
Želim vidjeti tvoj smijeh
I želim da se ponosim sa tobom
I želim se pomoliti sa tobom
Kad prepoznaš pobjedu u sebi
I pobjedu u meni
I kada ozdraviš mi ti. Gibonni

Molim sve prijatelje i prolaznike na blogu da se pomole za našu princezu, makar ovom pjesmom il molitvom i pošalju dobre vibracije našem malom neumornom, hrabrom borcu, da nas ponovo čim prije razveseli svojim osmijehom, i Anjinim hrabrim roditeljima da izdrže sve to.
Dragi naš neumorni trio uz vas smo ......

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Glitterfy.com - Glitter Graphics



| komentari (3) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.