srijeda, 05.09.2007.

Prekretnica

Bože, daj mi strpljenja da podnosim stvari koje ne mogu promijeniti, daj mi hrabrosti da mijenjam stvari koje je potrebno promijeniti i mudrosti da razlikujem to dvoje.


Cesto puta sam razmisljala o tome sto je to prekretnica, velika, zivotna prekretnica... Do jucer nikad nisam shvacala smisao te snazne i odvazne rijeci... Danas shvacam koliko je znacajna... Nalazim se na njoj, na prekretnici... I nadam se da cu pronaci snage, strpljenja i hrabrosti da promijenim stvari u svome zivotu...
Trebalo mi je puno da se vratim na blog... Cijelo ljeto, razmisljanja... Danas znam da zelim biti ovdje... Jer ste me obogatili za jedno predivno iskustvo svojim rijecima topline, svojim iskrenim pricama...
Zaista mi je drago da mogu biti ovdje, dijeliti sa vama svoje probleme, ali i svoje sitne radosti... Da vas mogu upoznati, malo po malo i kroz vas svakodnevno uciti zivjeti smislenije i potpunije...

Hm... Danas me ceka jedna bitna stvar, rezultati ispita o kojem mi ovisi godina... Mislila sam pisati post sutra, ali do sutra je jos daleko... Zato sam se ipak javila danas... Dakle, do pisanja...

10:45 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>