petak, 29.06.2007.

DUGO U NOC, U ZIMSKU BIJELU NOC

aaaaaaaaaDragutin Tadijanovic
aaaaaaaaaaa(1905.-2007.)


Dugo u noc, u zimsku gluhu noc

Moja mati bijelo platno tka.


Njen pognut lik i prosjede njene kose

Odavna je vec zalise suzama.



Trak lampe s prozora pruzen je citavim dvoristem

Po snijegu sto vani pada

U tisini bez kraja, u tisini bez kraja:

Andjeli s neba, njeznim rukama,

Spustaju smrzle zvjezdice na zemlju

Pazec da ne bi zlato moje probudili.


Dugo u noc, u zimsku pustu noc

Moja mati bijelo platno tka.


O, majko zalosna! kazi, sto sja

U tvojim ocima


Dugo u noc, u zimsku bijelu noc?

09:21 - Komentari (17) - Isprintaj

nedjelja, 24.06.2007.

Evo i mene, hehe

Nije me duze vrijeme bilo... Ma, ispitna groznica i sve me dotuklo... Zaista bih htjela sve rijesiti, ali nekako mi nejde rasporedjivanje vremena... Ja nikad necu shvatiti ljude koji idu na tri ili cak cetiri ispita u jednom tjednu i prolaze... Nema sanse da si ja tako organiziram vrijeme... Prosli tjedan sam prosla pismeni i sad me ceka usmeni, u utorak... U srijedu vec drugi pismeni... Htjela bih to najbolje napraviti i onda se zakopam... Ucim previse, i kad vidim da mi ne ide ne odustanem nego ucim i dalje... I onda nista ne mogu zapamtiti... I znam da to ne valja, ali ne mogu si pomoci jer sam toliko tvrdoglava, kao mazga... Ma, joj...
Ali dobro, jos samo dva tjedna i onda me ceka zasluzeni odmor... E, tome se veselim... Spavanje do podne, a onda uzivancija... Zaista mi fali jedna sitnica koju sam obozavala raditi tokom osnovne i srednje skole... Popela bih se na jabuku i tamo sjedila i promatrala okolicu... I upijala je pogledom... Svaki njen dijelic...

09:02 - Komentari (27) - Isprintaj

ponedjeljak, 18.06.2007.

IN MEMORIAM



Image Hosted by ImageShack.us


UPDATE:

Mrzim ove vrucine i bilo sto povezano s njima... Mrzim ljeto!! I ne samo zbog toga jer mi je lose nego i zbog smrti mog psa... Naime, umro je od infarkta... Tesko za povjerovati, zar ne?? E, pa meni nije... Sve se to dogadja zbog vrucina koje nemilo pale... Samo pola sata na ulici i nisam vise za nista... A kako je tek njemu bilo, bio je po cijele dane vani... Bez obzira na to sto je imao dovoljne kolicine vode i sto je bio u hladu... Vrucina ga je ipak dotukla...
Danas citam clanak u novinama i pise kako se predvidja povecanje toplih dana za ovu godinu cak do 500%, pitam vas je li to normalno?! Ove vrucine su prevelik teret svima, a najzalosnije je to da smo sami krivi za njih... Ili mozda nismo, mozda ipak postoji neka druga teorija?!
Hvala vam svima za komentare pune paznje... I samo da se osvrnem na jedan... Shvacam da nije dobro previse se vezati za zivotinje, ali i one imaju pravo na zivot pod ovim nebom kao i mi... Jednostavno ih moras voljeti...

15:20 - Komentari (28) - Isprintaj

srijeda, 13.06.2007.

Just to say: "Bye"



Evo me sa novim dizajnom... Radila sam ga cijelu proslu noc... Samo da vas pozdravim u stilu...
Naravno, dizajn je napravljen za Firefox i u IE-u se ne vidi cijela slika, post pocinje na krivom mjestu i box sa strane je presirok... Ali, vise nemam snage to mijenjati... Nemojte mi zamjeriti... Potrudit cu se nekom drugom prilikom...

A sad ono bitno, zasto pisem post... Naime, danas odlazim kuci... Vrijeme je da zasucem rukave i rijesim jos ova 2,5 ispita koja su mi ostala... Tako da se necu cesto javljati, svratim tek sa vremena na vrijeme da ostavim komentare...

Zelim vam svima ugodne dane koji dolaze... I ostavljam vam fotografije prekrasne vodene kraljice...




11:42 - Komentari (21) - Isprintaj

subota, 09.06.2007.

--Tek tvoja--


Kao cvijet ruze, sakriven u grmlju...
Htjela bih se sakriti, sakriti od svijeta..
Biti tvoja...
Htjela bih potrcati...
Uhvatiti te za ruku...
Mokra sva, od kise, stajati pored tebe i ljubiti ti obraze...
Zelim se osjecati slobodno...
Osloboditi se svih okova koji me sputavaju...
Zelim trcati s vjetrovima, smijati se vihorima...
Zelim uhvatiti poslijednju zraku sunca i ukrasti mu sav mir na zalasku...
Sakrivena od svih...
Tek tvoja...
I slobodna...

19:24 - Komentari (23) - Isprintaj

petak, 01.06.2007.

--Sreca je u malim stvarima--

Prvi petak u mjesecu, vrijeme za ispovjed...
Dragi i ja odemo zajedno do crkve, ali nema svecenika...
Ostadosmo "kratki" za oprost od grijeha... Medjutim, dogodilo se nesto prekrasno tokom odlaska u crkvu... Nesto sto moram podijeliti sa vama...

Sa lijeve strane pored ulaza nalazi se stol sa onim malim svijecicama, dusicama... I njihova svijetlost me primami... I odlucim da moramo i mi upaliti jednu, pomoliti se za obitelj, za prijatelje, za ispite koji nam jos predstoje... Upalimo jednu malu dusicu... Gledamo njenu svjetlost... Pogledi nam se susretnu uz svijetlost svijece... I molim, u mislima se sjetim sviju... I osjetim da me obuzima snaga, ispunjenje, milost... I tako sam sretna... I on, samnom... Gospodin uvijek nadje svoje nacine da nas ispuni...

A potom, odlutamo do trgovine... Vec dugo trazimo savrsene case, jer one obicne su nam dosadile (citaj:od ceste upotrebe su isparile, hehe...) i pronadjemo ove dvije... Njemu sa slikom limuna, a meni sa slikom ruze... Slatko, zar ne?


13:46 - Komentari (28) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>