utorak, 08.05.2007.

--o svemu pomalo--

Sjedim danas cekajuci vjezbe iz mreza racunala i razmisljam... Uglavnom o kolokviju iz matematike... Ma ne, nije da ne kuzim matematiku... Kuzim je jako dobro... Ali ja nisam od onih koji ce se truditi ako ne moraju i tako sam odlucila iz matematike imati prolaznu ocjenu, dvojku... U biti, ima vise razloga za to, a onaj najbitniji je da ne volim profesore koji isticu kak' si nest dobro napravil... Kao kad napises kolokvij jako dobro i onda dodjes odgovarat zadacu i on te hvali... I to profa koji zna imena svih zenskih osoba s godine... Pitam se samo zasto?! Hehe... A ja bas u inat idem obrnuto... I moram pokazat svoju drugu stranu...

A da, kad smo kod matematike... Razmisljala sam o tome kak' sam taj predmet u srednjoj rasturala... I onda odlucila da ipak necu studirat matematiku nego informatiku... Jer mi se nije dalo razmisljat previse o necemu kaj bas nema veze sa stvarnosti kao sto su vektorski prostori i kompleksni brojevi... Jer, ipak se sve to temelji na nekoj izmisljenoj stvarnosti sa vise dimenzija i ni sama ne znam cega... I tako, sjetim se kako sam putem do faksa srela svoju profesoricu iz matematike sa ranije godine i mislim si kako sam se kod nje trudila... Istina, imala je ona svojih musica, tko ih nema... Ali bila je definitivno bolji i objektivniji predavac... I razmisljam o tome kakvi su matematicari u biti... Rekla bih jako pedantne osobe... I da, to je razlog zbog kojeg je dobro da nisam upisala matematiku... Ja naime, nisam pedantna... Nisam ni blizu toga... Ja sam junkie monkey za takve stvari... Mali, brzopleti stvor koji cesto zaboravi promijeniti predznak gdje treba ili rjesava zadatak bez previse razmisljanja... To je, naime, bio moj zakljucak nakon podrobnog razmisljanja...

A razmisljala sam danas o jos kojecemu... Nekako se pribojavam buducnosti, jer je sva tako nedefinirana... I mislim si kak' je sad sve savrseno, jer znam kaj moram napraviti, znam kak' to moram napraviti... A jednog dana... Morat cu sama osmisliti kako dalje... E toga se bojim... Znam, jos je prerano za razmisljanje o tome i da, sve ce doci samo od sebe... Ali ipak strepim jer upravo gradim temelje za buducnost...

20:43 - Komentari (19) - Isprintaj

<< Arhiva >>