utorak, 24.04.2007.

--kolaz jednog djetinjstva--

Razmisljala sam danas mnogo... Neke drage slike su mi padale pred oci... Smijale se... Tjerale me da se zamislim... Izmamile bi mi suze na oci, tako ispunjene sjetom... A onda se opet sakrile u jedan kutak mog srca i tamo, smirene, ostale zauvijek...
Sjecam se jednog pogleda, niz dvoriste pa u polje... I vocnjaka kojem bih ukrala i zadnji dasak mira... I one dvije djevojcice, jedna sa smedjim dugim kosama, a druga plavokosa... Trckarale bi poljem... Pravile vjencice od bijelih cvjetova tratincica... Upijale zlatne suncane zrake... A u vecer bi se smirile, negdje pod krosnjama...
Sjecam se leptira kojeg sam kao djete obozavala... Sjecam se nasih izmisljenih ceremonija...
Negdje duboko u meni jos je ostalo tog djecjeg zara...
A jabuka, u vocnjaku... procvjetala... Svojim bijelim cvjetovima mami na igru... Na igru za koju se nadam da nikad necu postati previse stara...
Jer jos toliko toga zelim vidjeti, okusiti i znati...
Zelim otkriti cime me to mami i vocnjak i trava, ta zelena poljana... I onaj zalazak sunca, tako blag... I smiraj, tako drag...
I majka koja zove kad je vrijeme za pocinak...

21:45 - Komentari (14) - Isprintaj

<< Arhiva >>