subota, 21.04.2007.

--The stafeta--

Zahvaljujem ExoticaFizz na ovom zadatku... khm, khm...

Vec dulje vrijeme razmisljam o tome dal da stavim neku glazbenu pozadinu na blog... No jos nisam odabrala pjesmu, a sada cete vidjeti zasto...

S obzirom da ja obozavam glazbu iz tamo nekih, 80-ih... Moj odabir je uglavnom isto tako iz tamo nekih, 80-ih, pocetkom 90-ih... Naravno, s jednom iznimkom, neizbjeznim Bon Jovi-em.

no. 1 -- Beatles, Let it be


no. 2 -- Bon Jovi, Always


no. 3 -- Prljavo kazalište, Sve je lako kad si mlad


no. 4 -- Haustor, Moja prva ljubav


no. 5 -- Aerodrom, Stavi pravu stvar na pravo mjesto


Nevezano uz stafetu, pjesme kojih se nisam htjela odreci... Naime, sve pjesme koje sam stavila ja bih stavila tek na prvo mjesto jer su mi sve jednako drage, pa evo i jos nekoliko iz iste kategorije... I daleko od toga da su one jedine, naslo bi ih se jos...

Film, Moderna djevojka


Balasevic, Drago mi je zbog mog starog


Crvena jabuka, Bjezi kiso s prozora


I na kraju...

The stafeta goes to:
no. 1 Triptih
no. 2 Prilagodba na tijesnu kožu
no. 3 Auris
no. 4 Otkucaj
no. 5 Okom kroz objektiv

13:49 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>