ponedjeljak, 02.04.2007.

Jedan suncan dan...

Iliti, kako iskoristiti dosadno predavanje...

Image Hosted by ImageShack.usSjedim tako danas pod predavanjem... Oci mi se sklapaju... Reci u skripti se pretvaraju u veliku crnu mrlju... Razmisljam samo o tome kako ce uskoro Uskrs, a ja se uopce nisam pripremila... Nekako se cudno osjecam u poslijednje vrijeme... Daleko od toga da nisam svjesna koliko je bitan Veliki tjedan... Zapravo me zivcira to sto moram za ovih suncanih dana sjediti u dvorani krcatoj ljudi...
I tako malo po malo... Dok nizem misli... Sine mi kako je jucer bila Cvjetnica, kako je doslo proljece... I kako vec dugo nisam napisala pjesmu...
Moram priznati da sam cak malo izasla iz "takta"...
A zatim, sve se pomjesa u jednu harmoniju, u jednu cjelinu...
Sunce cije zrake klize prema klupi u kojoj sjedim, miris proljeca, zvonjava sa katedrale i pjev ptica iz obliznjeg parka... Sve tako sklopljeno u jednu melodiju osjeta... melodiju topline... I ja napokon, nakon pola godine (doslovno) napisem pjesmu...

Suncano nebo,
tako je divan proljetni dan...
Kao Bog da je s visina
sisao sam...

U pjesmi koja se siri,
kojom blagoslivlju dan...
Slavuji kao da klicu:
"Hosana, dolazi kralj!"


19:00 - Komentari (19) - Isprintaj

<< Arhiva >>