nedjelja, 01.04.2007.

Za bolje pamcenje uzmite toilet paper...

Vec tjedan dana zarucnik i ja zaboravljamo potraziti skripte iz statistike koje sam obecala frendici...
I danas, napokon se ja sjetim da bismo mogli to potraziti kad dodjemo kod njega... A sad, pitanje je kako da opet ne zaboravimo...
Prvo mi je na um palo da ukljucim alarm na mobitelu, ali kako se rijetko sjetim pogledati na mobitel to nebi imalo smisla...
Zatim da bih mogla podsjetnik staviti u torbicu, ali i na nju bih sigurno zaboravila...
Posto je zarucniku ponestalo The Toilet Paper-a (kojeg redovito posudjuje od mene) i savrseno je jasno da ce se njega sigurno sjetiti (muskarci cesto razmisljaju o toj sitnoj pojedinosti), smislila sam genijalnu ideju...
Kao u Baltazaru... mislio...mislio...i napokon se dosjetio...
...Stavila sam post-it na toilet paper kako bih ga podsjetila...
Mastovito, kaj ne?

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

19:54 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>