četvrtak, 29.03.2007.

Ostavi komentar ili cu na tebe baciti najgori urok koji je ikad smislila racunalna tehnologija... Dolazi u obliku malih batch skripti, a pogubno djeluje na mozak... Ako ostavis komentar i pritisnes Caps Lock tipku na ekranu ces vidjeti svoju buducnost...




Zapravo, htjela bih progovoriti o tzv. lancima srece koji me oblijecu poslijednjih dana... Nije mi jasno kako bilo tko moze vjerovati u takve gluposti... Pocet cu sa jednim zbog kojeg sam se jako uplasila, a zavrsiti sa jednim koji je toliko banalan da sam riknula od smijeha...
Naime, jucer je frend dobio pismo u kojem su pisale razne stvari, ma znate i sami kako to vec ide... Uglavnom, izmedju svih nebuloza pisalo je i ovo:

Jedna djevojka zarko je zeljela da je njen mladic zaprosi, sto se i dogodilo. Medjutim, nakon sto je dobila ovo pismo i nije ga proslijedila dalje pocele su se dogadjati razne stvari, pa i ona najgora, njen zarucnik je slijedeceg dana poginuo u prometnoj nesreci... Ako ne zelite da se to i vama dogodi, proslijedite ovo pismo desetorici vama dragih ljudi u roku od tri sata i zivjet cete sretno do kraja zivota...


Ne da sam bila zgranuta, nego ZGRANUTA... Inace ne vjerujem u lance srece, niti u bilo kaj takvog oblika... Mislim, ako nekom zelis srecu nikako mu neces poslati nesto ovakvo... Nije mi palo ni na kraj pameti da ovo saljem dalje, ali ipak se u meni pojavio neki strah... Ponekad zbilja ne znas sto mozes ocekivati od ljudi koji su oko tebe i pitam se dal je smisao ovakvih gluposti uopce ono sto im pise u imenu... Lanac srece?! Ma kakav LANAC SRECE?!

A sad ovo malo vedrije... Na ovo sam naletjela slucajno i moram priznati da me je nasmijalo...

Ovo je pismo sasvim slučajno izumio Nicolaus Swarfiled. Tko ga pročita od početka do kraja I učini ono što u njemu piše, biti će I više nego sretan. Pismo je nastalo sasvim slučajno, dok je Nicolaus bio na poslu. Slučajno je otkrio čarobnu formulu pisma. Naime, bit ovog pisma je poslati ga desetorici ljudi u roku od 1 sat. Nakon toga, morate pritsnuti sretnu tipku Caps Lock. Na ekranu vašeg monitora pojaviti će se crni zaslon a na njemu će biti blješteća bijela slova! Tim slovima će pisati što vaša simpatija misli o vama! Čudesno, zar ne? Ali, istina je! Pismo ne smijete prepravljati niti ga zanemariti, jer ćete se inače razočarati u ljubavi! Sretno!!!


Sad vam je jasno od kuda mi naslov... I da, nadam se da ga niste shvatili ozbiljno... Sreca nije u ritualima i slicnim praznovjernim glupostima (valjda se zato i zovu prazno - vjerne?!), srecu treba pronaci u sebi i onima oko sebe...

19:50 - Komentari (7) - Isprintaj

<< Arhiva >>