srijeda, 14.03.2007.

Miris ljubavi...

Danas je jedan od onih dana kad me sve podsjeca na nesto... Znate onaj feeling kad osjetite neki miris koji vas podsjeca na djetinjstvo, ili cujete dragu pjesmu na radiju i emocije naviru same od sebe...
Pod predavanjem u zraku osjetim miris klorirane vode (koliko ovo zvuci neromanticno, hehe...) i sjetim se bazena, parkica i gimnazije koja se nalazi odmah pored... Uvijek bi se za toplih ljetnih dana pored gimnazije osjetio taj miris koji bi se mjesao sa mirisom drveca i trave, te zajedno tvorio cjelinu koja je meni bila znak da se blizi odlazak na more...
Ili, znate onaj miris, sol u zraku... Meni je to ostalo u sjecanju, kad dodjem na more i izadjem iz auta taj miris, k'o da se sve promijeni u sekundi i osjecam se tak slobodno...
I sol na usnama... To me uvijek podsjeti na jedan poseban poljubac koji je sve zauvijek promijenio...
Pa ona pjesma, Tamo gdje ljubav pocinje... Ide ovako:

Sjeti li te dah ljeta
i pjesme uz gitaru
kad se djeca ljube
i mirise na travu...
...jos smo broj ovog kraja
guzva nam je poznata
beskrajna zezanja
i partije pokera...
...sve sam igre odigrao
od kada si otisla
vrh i dno dotakao
na milion nacina...
...pamtim smijeh, tvoje suze
svaka rijec je zakletva
nitko ne zna kako pece
i ledi dok ne proba...

ZAPJEVAJ NASU PJESMU
MENI I TEBI RJECI POZNATE
CEKAM TE NA STAROM MJESTU
TAMO GDJE LJUBAV POCINJE...


I da ne zaboravim...
...snijeg...
noc...
miris ruze...
zvjezdano nebo...
pijesak...

...sve me to podsjeca na njega...

17:05 - Komentari (3) - Isprintaj

<< Arhiva >>