e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

07.11.2006., utorak

Saved by the bell...

Ohoho danas je vaš Endi mogao opasno najebati. O da. Skroz sam zaboravio da se cijelo vrijeme vozim po gradu s nevrijedećim ZET-ovim pokazom. A napravit ću ga.

Između Draškovićeve i Vončinine skužim da je u vagonu neka kondukterka. Nije ni sexy ni ništa, nego neka baba. Jedna od onih nalickanih, s crvenom šminkom uf...
(zar ne bi bilo lijepo da vas kažnjavaju kondukterke koje izgledaju kao Christina Ricci?... Volim Christinu Ricci...)
Ova na slici je puno mlađa, mršavija, viša, manje piramidalna i djeluje ljubaznije.

Gledam u tu babu i kuzim da je ZET-ovka, ali ne prezam. Onda sam joj vidio značku i opet ništa. Bila je kojih 4 metra od mene.
Zatim mi je palo na pamet "AAAAA PA TI NEMAŠ POKAZ NITI KARTU SAD ĆEŠ NAJEBATI!!!1".
Usrao sam se od straha. Kazna je kojih 200-300kn, a sa sobom sam imao niti 100. Još mi treba vožnja do remize ili gdje već...
I tako u sebi vrištim, a izvana nonšalantno gledam u njenu kragnu, uz Mr. Beanovski glupasti pogled "Da, joj kak vam je krasna kragna, hihihi, lijep dan zar ne?".

Približila se na 3 metra. Meni knedla u grlu. Srce tako brzo tuče da mi kuca u bronhe i vrat.

Vadim novčanik. Kao ja sam spreman. mad
Ja imam novčanik i pokaz. madmad
Imam jaja i mrš u pičku materinu ja sam zakon! GRRRRRR madmadmad

Tramvaj je na 50-ak metara od stanice.
"Molim te Bože molim te aaaaaaa! Brže brže brže brže brže brže!" zalivenzalivenzaliven
Na svu sreću za mene, uhvatila je dva jadnika bez karte i raspravljala se s njima (možda je jedan bio starija žena hmmmm...).

Ali tramvaj usporava, upada u gužvu. "Neću ići na vrata iako neki već kreću lagano od straha, to će je isprovocirati. Stati ću tu, neka vidi da sam pošten građanin koji ima pokaz".

Tramvaj kreće, kondukterka kreće u novi pohod.
2 metra od mene.

Dok je kočio i otvarao vrata, galantno, brzo i bešumno sam izjurio vani i mirno nastavio hodati par kilometara do kuće.
Mislio sam kako ću sad morati paziti na te stvari. Dok ne sredim pokaz.
Iznutra sam još vrištao, i došlo mi je da onako počnem "YES, YES!!!" uz one glupe geste, ali sam se samo smješkao i brzo hodao.

Korakom poštenog građanina. smijeh




komentari:
  • Taj mi je osjećaj nevjerojatno poznat, istina, iz studentskih dana kada je bilo lakše popiti 90 kuna koliko je tada iznosila mjesečna nego se mirno voziti mjesec dana GPP-ovim busom. Ja sam uglavnom bila bezobrazna, a jednom sam bila i na prekršajnom (valjda) sudu zbog toga. Osjećala sam se k'o kreten u toj velikoj sobi, ja sama sjedim na nekoj ogromnoj klupi, a sutkinja me pita zašto nisam kupila kartu. Užas. A kazni sam imala za lijepit' tapete. Al' stvarno. Samo, kod nas te kazne zapravo nitko ne naplaćuje samo što je ljudima ipak neugodno vozit se bez karte. Moj je stari bio totalni maher u tome, ali o tome nekom drugom prilikom. U svakom slučaju, kupi mjesečnu. :-) (Hlapić 07.11.2006. 21:35)


  • E..e...jesi baba Endi.. i to teška " baba"..:P Koja se vozika u gradskim vagonima s nevažećim iskaznicama, usput to je krivično djelo..:D...Stigao si je tako hladnokrvan i ošacati! Sreća tvoja da nije tebe taj babac ulovio..:D
    Izvrištao bi ti lovu iz džepa..da te je uhvatila..više ti ne bi palo napamet da je analiziraš..Nešto bi joj drugo u sebi ponavljao..Imao si vrašku sreću..ne mogu vjerovati kako si se olako izvukao...P
    I nemoj mi ča zamirit!! (Dnevnik maštanja 2 07.11.2006. 23:18)


  • LOL ono za jajčeka..A moš ti zapivat onu:" Svako jutro jedno ja...."...iden..iden..Maglim dalje. (Dnevnik maštanja 2 07.11.2006. 23:22)


  • Joj, mene...to mi se događa svakog početka nekog mjeseca. A i znam izgubiti svoju pokaznu ili je ostaviti kod kuće, a da nemam pojma da je tamo! Grozota! Meni pokazna košta 250kn, a obična karta do sela u jednom smjeru je 16kn! Govorim o busevima, jel. Koliko mi se puta dogodilo da sam morala par stanica ranije i onda trčat do škole ili kad bi me samo zaobišli... Jednom mi se to dogodilo, skoro sam zakremila hlače. Sranje. Pola života mi otišlo. (Problem loading page 07.11.2006. 23:45)


  • preporucam da jako pozuris s tim pokazom cula sam svakakvih prica kako se moze izvadit jos samo do 11. so hurry hurry, meni se prijateljica neki dan tako elegantno izvukla, posto jako dobro prica francuski, a mislim da ti kontrolori i kontrolorke ni ne znaju kako francuzi zvuce, ona se samo pravila da je ne razumije i nema pojma o cemu prica, zena je samo produzila, zna da strankinji ne bi mogla napisat kaznu koju ce joj ova platit, a ti bi se jos i mogao dogovorit s njom da imas stari pokaz i pravo na besplatan prijevoz pa da kad ga izvadis naknadno to sredis (Anna Lee 08.11.2006. 00:41)


  • ILI si moga poceti plakati i objasnjavati da si dosa u zagreb aaaaaaaaaaall the way from zadar na sprovod svom profesoru iz glazbene skole, smjer flauta, i da se sad vracas doma i kako se moze sve poklopiti u jedan dan i sprovod i kazna... cviiiiiiiiiiil... i tako
    ILI se mozes poceti derati na konduktera da ti je rodendan i da ne smijs morati platiti kaznu na svoj rodendan... i tako... mda... ja sam glumica pa mi lakse :D (črčk črčk 08.11.2006. 09:35)


  • @Hlapić: sud? ooo dobra si. znači ne plaćaš na licu mjesta nego dobiješ kaznu? hm zanimljivo. BTW napravio sam pokaz. sve OK.

    @Dnevnik maštanja 2: neću ti ništa zamiriti, ali ful me dobro podsjećaš na nekoga. hmmmm :D
    jaj... hahaah

    @sny: skoro sam zakremila hlače. Sranje. Pola života mi otišlo.
    ahaaha XD
    mogu misliti. u glavi "kme kmeee kmeee skviiič" :D

    @Anna Lee: ZET-ov pokaz se može cijele godine izvaditi. Piše na ZET-ovoj stranici. Ja sam svoj nabavio. Plavi su ove godine.
    E vidiš to je dobra stvar, praviti se stranac. Ali onda ti mogu tražiti dokumente. A ja pričati znam samo engleski (talijanski gotovo nikako, samo ga razumijem tako-tako), a valjda znaju engleski? Misliš da je bolje glumiti amerikanca ili engleza?

    @onesan: :D ti si pod a, glumica, pod b, žensko, pod c... uglavnom ne bi išlo.
    a onaj dan kad si lagala o profesoru sam se pripa. ozbiljno... :/ (Sadako's apprentice 08.11.2006. 19:03)


  • Hm...hm..na koga samo reci..slobodno reci.." babico"..:P (Dnevnik maštanja 2 08.11.2006. 20:54)


  • da nije D? :P hehe (Sadako's apprentice 08.11.2006. 21:08)


  • ajme, znam to. jednom sam kupila pokaz, prošle godine, za 9 mjesec. prvo, nisam se tog mjeseca uopče vozila tramvajem, a jedan jedini put kad sam otišla tramvajem do centra ostavila sam doma taj usrani pokaz. i od tad tek tu i tamo kupim kartu, a samo me jednom čopila kontrola. tu sam se izvukla na okice, smješkić i muljažu da sam se jučer vratila s maturalca i nisam stigla napravit pokaz. njhahah.]:) (BooB 08.11.2006. 22:04)


  • Izvadi pokaz da ne gubiš živce na takve gluposti, neki ljudi se uopće ne sekiraju zbog švercanja, no ti očito nisi od tih. Nisam ni ja :))) Moram još spomenuti - u tvom prethodnom postu, onaj dio s kravom umjesto mačke nasmijao me do suza! Piozdrav! :))) (aquaria 08.11.2006. 22:54)


  • tak ću ja uskoro...đubrad me izbacila s burze sad nemam više socijalni...ali nikakav pokaz...grrrrr...dok nije snijega ići ću biciklom...a kad zapadne...bolje da ne nema (*Mali kutak jedne Chi* 08.11.2006. 23:42)


  • ah...nevolim kontrolore čak ni kad imam pokaz :D..koliko grad plača ZET mislim da bi trebao biti potpuno besplatan za sve građane (SadisticoShy 09.11.2006. 00:59)


  • @BooB: ženskama to sasvim super ide. nas muške uhvate pa se iživljavaju na nama ;(

    @aquaria: izvađen ;)

    @mala_chi: o_O opa. nadam se da nemaš previše kilometraže dnevno. jer snijeg je zajeban, a tramvaji su super, makar bili hladni i stari sa sjedalicama na 250°C.

    @SadisticoShy: čudno mi je kako su stavili ove godine besplatno (osim 30kn materijalnih troškova), a ZET i grad su se istrošili na nove tramvaje. Stalno kukaju kako nemaju, pa ovako djeluje kao da imaju doma tiskaru novca... a mene srce strefi svaki put kad vidim kontrolu više zbog srama nego novca. A ovo je bilo i zbog novca. Dakle, stres na kvadrat. (Sadako's apprentice 09.11.2006. 02:37)

  • - 19:45 - gurni glavu kroz monitor (14) - snimi - #

    << Arhiva >>

    < studeni, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      

    interferencija on/off

    Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

    zapamtite!

    Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

    Sva prava pridržana.