e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

01.11.2006., srijeda

Blagoslovljeni vam i sretni bili Svi sveti ]:)

Zbog crtkanja po kalendaru morao sam čekati prvi studenog. Evo što mi se u međuvremenu dogodilo.

Noć vještica je prošla, Hrvatska ju nije osjetila jer je to anglosaksonski praznik. Jest, simpatično je to sve skupa, ali nije to ništa drukčije od američkog Djeda Mraza. Marketinški trik.
Nisam protivnik lijepih običaja, ali malo mi je napasno i jadno kad se blagdani na silu uvlače u nečiju kulturu. Što mi imamo s tim? Mi imamo maškare u veljači, one su glavne.
Ista stvar kao da se pred kraj prosinca počne u medijima slaviti rasistički Kwanzaa ili zimski solsticij. Nema smisla.

Prošli put sam rekao ono o toaletnom papiru. Jučer sam prvi put kupio juneći but. Sve je bilo OK dok nisam otvorio pakiranje. Je, datum je u redu i meso je bilo u redu, ali miris svježeg mesa i crvena boja su me odmah podsjetili na promatranje obdukcije ovo ljeto. Ostao sam par trenutaka vrteći sliku i miris u glavi. Totalno isti miris kao ovo ljeto. Sad znate da čovjekovo svježe meso ima vrlo sličan miris kao i juneći but. Svejedno, pojeo sam. Bilo je ukusno. But, ne čovjek.

  • Internet. S oduševljenjem mogu reći da je za mene prestalo modemsko razdoblje. Da, Vodafone Mobile Connect, i to Carnetov ulaz.
    Oko 160 kn mjesečno (što je izuzetno jeftino za razliku od modema u mojim ISDN uvjetima).
    Signal je ponekad prosječan na UMTS/HSDPA, a najčešće je odličan na GPRS/EDGE. 1 GB prometa pri kojemu je vrijeme nebitno.
    Prosječna brzina downloada, 20 kB/s, iako modem može 1.5 M/s. Meni dosta.
    Također, moram reći da sam par dana iskušavao WAP. Cijena za VIP je 5.96 lp/kB, previše. Ali je vrlo funkcionalno. Možda napišem neki kratki post putem mobitela.

  • MP3 player je na popravku. Čitaj: bacit će ga u smeće i dati mi novi i reći da su se trudili ali je umro.......... Baš kao onaj prvi.

  • Red za pokaz je preogroman. Nisam ga uspio dobiti. Nadam se da ona teta na šalteru vanka nije lagala i da su besplatni kad god se podignu.

  • Našao sam jeftine baterije za laser. Krenete od Zagrepčanke Vukovarskom prema zapadu i nakon par ulica, eto vas pred Varta dućanom. 7kn po komadu.

  • Uključio sam se u Stardust@home, imate banner sa strane.
    Ovdje sam napisao člančić o tome, prije godinu dana.
    Zanimljiv je to projekt, radi se s mikroskopom. Traže se čestice međuzvjezdane prašine, pratvari koja je stvorila Sunčev Sustav.
    Izuzetno je važno za razumijevanje našeg sustava i Zemlje. Doprinesite ako imate volje i vremena.

  • Meilong me pokušavala učiti žonglirati. Otprilike mi je i krenulo. Ali treba vježbati, ne da mi se. Ali zato ima nešto još bolje. Poi. Nije teško, a i zabavno je, pogotovo kad gori i kad imaš digitalac. Ove zimske praznije, stižu eksperimentalne slike. Nadam se.

  • Zubobolja. Sigurno ste se pitali je li me boljelo još više, sadisti jedni. Je, boljelo me. Krenuo sam za Zadar, i dok sam od stana došao do zagrebačkog kolodvora, 600 mg Brufena je počelo popuštati. U panici sam trčao prema busu i unutra popio još 600 mg. Počelo je djelovati tek za pola sata, dok je bol postajala u najmanju ruku stravična. Zgrčio sam se u sjedalu i mislio na to kako će mi čeljust detonirati. Onda sam doma još cijeli dan bio na Ibuprofenima od 400 g. Tek dan nakon toga, nakon što sam u tijelo unio oko 4200 mg (maksimalna liječnički nadzirana dnevna doza je 3200 mg) tog lijeka, otišao sam na naručeni pregled kod stomatologa (krasan čovjek) koji me hitno poslao na röntgen jer nije mogao vidjeti nikakav karijes. Tamo sam čak osjetio zrake kao naplov topline na faci. Karijes je bio između dva zuba, kod jedne plombe, te je bio tako dubok da je preko one grozne noći ušao u pulpu i izazvao pulpitis i visoki intradentalni tlak. Inače, kasnije se širi na kanale, pa tek onda bude granulom. Ja sam došao rano i spasio sam zub. Napunjen mi je Toxavitom i "vidimo se za 20 dana". Hvala Bogu da ga neću vaditi. I sad ništa ne boli. Bol je strahotna stvar, pogotovo kad je jaka i neprekidna. Teško ju je shvatiti ako je niste takvu upoznali. Samo se nadam da silni Ibuprofen nije ništa učinio organima.

  • Počeo sam raditi backup svih članaka. Imam neki predosjećaj koji mi se ne sviđa.

  • Mrzim 1,3,11,13,31,33. Jednostavno ih mrzim. A u zadnjih par dana mi se sve vrti oko njih. Pogledam na sat, 11:31. Listam knjigu, eto stranica 13. Na računu mobitela 31.11 kn.
    Pogledajte kad je članak objavljen. Ma jeben ti. :(




  • komentari:
  • Postao si otvoren kanal kojim teče stvaralačka energija i pogledao svoja stvaralačka izvorišta / postove / i gle neki čudni datumi se kod Tebe počeli pojavljivati.:P Zub-bolovi, konačno pravi odnos koji si uspostavio sa svojom glavom i boli u njoj.
    Pročitala sam da je prva poznata civilizacija bila sumerska, njoj se pripisuju neke zasluge, znanje u vezi matematike i astronomije. Postoje i tekstovi koji govore o koncepciji nebeske sfere, o podjeli kalendara do današnjega dana, koji je bio i temeljem ovoga kojeg danas koristimo i da završim tamo u tim tekstovima se bave i Sunčevim sustavom, nastankom i sve što u to ide.Uh..nešto sam i ja napisala.Moš misliti! (Dnevnik maštanja 2 01.11.2006. 12:13)


  • Mesožderu jedan..but..od juneta..to je jako opasno za tvoje zdravlje..BUT..ne mogu vjerovati..pojeo si u slast dio jedne nevine životinje..:D Nešto ćete stići iz vanjskog svemira i znaj da te nebeske oči pomatraju, pa ti i dalje hapaj but od juneta..Malo pređi na mrkvu i glavicu zelja ili zelenjavu..:P (Dnevnik maštanja 2 01.11.2006. 12:20)


  • a maaaaaacaaaaaaaa (nemoj mi reci da si zna da ce to biti prvo sto cu napisati)
    ja stalno vidim te duple brojke na mobu...kazu da onda netko misli na tebe...pa mi bude laksa spoznaja da sam miljama daleko od doma...smrc...
    markirat cu chineng chigong danas....boli me glava od jebenog vitra...moram lekadol uzeti...
    but od juneta...iju... (črčk črčk 01.11.2006. 17:07)


  • 1.11 u 1:33 hehehehe eto da te spasim od gledanja 3 komentara :) cemu ta netrpeljivost oko brojeva jedan i tri? I da sto se tice pokaza mora bit besplatan kad god se podizao inace bi to bila maksimalna bezobrastina, a mislim da cak ni kod nas nisu toliko bezobrazni, a ako nije vise besplatan podji se zali Bandicu. (Anna Lee 01.11.2006. 17:48)


  • E kad nisi izvadil pokaz početkom rujna, ja sam čekal (za malu) ukupno 5 minuta :) (ZG dnevnik 01.11.2006. 19:17)

  • - 01:33 - gurni glavu kroz monitor (5) - snimi - #

    << Arhiva >>

    < studeni, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      

    interferencija on/off

    Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

    zapamtite!

    Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

    Sva prava pridržana.