e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

12.10.2006., četvrtak

10000. posjet

Eto, i to se dogodilo. Sretni dobitnik, desettisućiti posjetitelj je bloggerica Azzul S'phyre!

Evo i dokaz.

Dakle, ovim putem, pošto nisam u stanju nikako nagraditi spomenutu bloggericu, oglašavam poziv da što većem broju posjetite njen blog jer je stvarno ono, mislim, über giga mega, ultra fakat zakon.
Ali stvarno. Blog joj je na cool listi, koja je većinom ono što na blog.hr-u ne valja. Zašto je to tako, zna uredništvo.
Njen blog je veliki izuzetak.
Trenutni članak joj je Jeziva priča iz susjedstva, o nekakvoj "sjeni" koja je nekoj curi odrezala kosu dok je spavala, te od toga splela nekakve pletenice. Spookah!
Posjetilo vas je i više od 10000, ali counter nisam odmah stavio. Šteta, da. Mislim da bi bilo oko 15000 da je brojano od početka.

Dakle, to je to. Ne slavi mi se baš, jer dok ovo pišem, očajavam.
U kući nemam maramica. Nemam toaletnog papira. Strašno sam se prehladio, kišem, šmrčem. To je zato jer sam ostao noću na kolodvoru samo u košulji, čekao par sati, da. Iz očaja, uzeo sam potkošulju iz ormara (kanatieru) i pušem nos u nju.

Odlučio sam malo crtati po kalendaru, bar za ovaj mjesec.
Objavljivat ću postove tako da se na kalendaru ispiše grčko slovo psi, ili bar nešto blizu toga.
Pa, kad svratite, znajte da slovo lagano "raste".
Crtanje po kalendaru zahtijeva plansko pisanje članaka, tako da ću ozbiljne članke koje sam spremao dulje vrijeme objavljivati (i proslijeđivati uredništvu, jer ih se skupilo dobrih) tako da dođu jedan na tjedan, a dnevne peripetije, "sokiće i limuniće" (asistentico na kemiji, I find you rather arrousing) ćete moći čitati kad slovo bude zahtijevalo češće objavljivanje.

Što mi se dogodilo u ova dva dana?
Pa, s blogom ništa posebno. Prvi put sam u pogon stavio ignore listu. Ne, ne za nulastera. Za nekog drugog, nije važno.
Na forum.hr-u raspravljam o puno zanimljivijeh stvari, i lagano učim.
S neta sam skinuo dva dokumentarca (ne moj net) i tako.

Vjerujte, dnevne frustracije i neke životne, mi često padnu u drugi plan kad me se netko sjeti i kaže dvije-tri pametne. Sjećam se kad sam se žalio što me nitko osim 2-3 ljudi ne čita, a sad vas ima koji me redovno pročitate, a znajte da ja čitam i vas.
Blogerski trud se isplatio, to je lijepo znati.
A za liste me više nije briga.
Hvala vam.


VIJESTI:
Nešto prije 21:30 po našem vremenu, u zgradu Belaire Condominiums u New Yorku je udario športski zrakoplov Cirrus SR-20 kojim je upravljao Cory Lidle, bacač Yankeesa.
Zgrada ima 50 katova, 22-50 su luksuzni stanovi vrijednosti oko 1mil $, ispod 22.kata je bolnica.
Zrakoplov je udario otprilike u 39. kat, a dimi se s ~28 te 10. kata.

Požar se proširio na dva kata. Nije sasvim sigurno koliko je od zrakoplova uletjelo u neboder, očevici govore da je dio pao na tlo.
U ovom trenu, požar se još gasi, više vijesti ujutro.
Vlada ne smatra ovo nikakvim napadom, ali je uzbunila svoje službe.

Update:
CNN je izvijestio da su dvije osobe poginule. Instruktor Tyler Stanger i Cory Lidle. Nema ozlijeđenih, ali je grad uzdrman jer su se svi sjetili 11.rujna.
Požar je saniran, ali je 40. kat nebodera oštećen. Nađeni su: propeler, motor i knjiga zabilješki tijekom leta.

- 00:05 - gurni glavu kroz monitor (9) - snimi - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.